- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بازدید بیش از ۳۰ هزار نفر از موزه و نمایشگاه کالو

معلم کوچک‌ترین مدرسه جهان از بازدید بیش از ۳۰ هزار نفر از موزه و نمایشگاه کالو خبر داد.

به گزارش عسلویه نیوز؛ عبدالمحمد شعرانی ظهر امروز در بازدید خبرنگاران‌‌ از موزه و نمایشگاه عکس مدرسه کالو اظهار داشت: مدرسه کالو امروز نماد شعار “ما می‌توانیم ” است و موفقیت‌های پی‌در‌پی این مدرسه در سایه توکل بر خداوند و تلاش مضاعف حاصل شده است.
وی افزود: در چند سال گذشته با تلاش مسئولان و با همکاری خیران، شاهد آبادانی و عمران روستای جمال‌آباد کالو هستیم و مردم این روستا از مسئولان رضایت کامل دارند.
معلم مدرسه کالو با اشاره به راه‌اندازی موزه کالو خاطرنشان کرد: موزه مدرسه کالو در واقع شامل نامه‌های مردمی، هدایا، تندیس‌ها، لوح‌تقدیرها و وسایل قدیمی مدرسه است.
شعرانی تصریح کرد: هزینه این موزه در واقع از محل حق تالیف کتاب قصه کوچک‌ترین مدرسه دنیا که به چاپ ششم رسیده تامین شده و بسیار خرسند هستیم که توانستیم با فروش این کتاب، موزه را برپا کنیم.
وی در ارتباط با سایر بخش‌های نمایشگاه و موزه کالو گفت: تعداد ۳۰ قطعه عکس از عکاسان مطرح کشور با موضوع فعالیت‌های مختلف در کالو نیز در کنار این موزه تا پایان تعطیلات نوروزی میزبان گردشگران است و انتظار داریم که همانند روز نخست در سایر روزها نیز شاهد استقبال مردم باشیم.
معلم کوچک‌ترین مدرسه جهان از بازدید بیش از ۳۰ هزار نفر از موزه و نمایشگاه کالو خبر داد و عنوان داشت: از ابتدای راه‌اندازی موزه تاکنون این میزان گردشگر از این نمایشگاه دیدن کرده‌اند و بازدیدکنندگان از اقشار مختلف مردم و از مناطق مختلف ایران و جهان هستند که شامل مهمانان نوروزی و مردم استان بوشهر و تعدادی از گردشگران خارجی هستند.
شعرانی بیان داشت: انتظار داریم با حمایت مسئولان، بتوانیم این نمایشگاه را گسترش دهیم و به امکانات و لوازم نمایشگاهی مجهز شویم تا بتوانیم پاسخگوی سیل عظیم بازدیدکنندگان باشیم.
وی اضافه کرد: دولت‌ احمدی‌نژاد تلاش زیادی برای محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف دارد و در روستاهای محروم شهرستان دیر نیز شاهد تلاش دولت هستیم و البته انتظار داریم در سایر روستاها نیز شاهد رشد و پیشرفت مورد نیاز باشیم.
‌مدرسه کالو به عنوان کوچک‌ترین مدرسه جهان ثبت شده و این مدرسه هم‌اکنون به مجتمع آموزشی امام خامنه‌ای با ظرفیت ۵۱۶ دانش‌آموز تبدیل شده است.