- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بازدید بیش از‌ ۶۰ هزار مسافر نوروزی از عسلویه

عبدالله نادری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال خوب مهمانان نوروزی از عسلویه اظهار داشت: عسلویه دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی است و با توجه به تاسیسات عظیم نفتی، این جذابیت‌ها چند برابر می‌شود و مهمانان از این بندر زیبا بازدید می‌کنند.
وی افزود: کمپ‌ها و چادرهای هلال‌احمر، مدارس، پارک‌ها و اماکن زیارتی و گردشگری از ۱۵ اسفند آماده‌سازی شدند و برای اسکان مسافران هیچ مشکلی نداریم و در نخستین روز سال نیز بدون هیچ مشکلی از مسافران عزیز پذیرایی مطلوبی شد.
بخشدار عسلویه از بازدید بیش از ۶۰ هزار مسافر نوروزی از عسلویه در نخستین روز سال خبر داد و خاطرنشان کرد: استقبال بسیار خوب و غافلگیرکننده‌ای توسط مهمانان نوروزی انجام شد و البته در سرویس‌دهی به مهمانان با کمک و همکاری مردم و اصناف و مدیران منطقه ویژه با مشکل مواجه نشدیم و تمام مهمانان به بهترین و باکیفیت‌ترین شکل مورد پذیرایی و اسکان قرار گرفتند.
نادری تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم تا انتهای تعطیلات نوروزی بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر نوروزی از عسلویه بازدید و از اماکن دیدنی و تاسیسات نفت و گاز دیدن کنند.
وی ابراز داشت: شهرداری عسلویه در بحث ساحل‌سازی و زیبا کردن اماکن دیدنی عملکرد خوبی داشته و شهرداری نخل‌تقی نیز تلاش زیادی برای استقبال و پذیرایی مهمانان داشته و مجموعا به نظر می‌رسد با هیچ مشکلی در تعطیلات مواجه نشویم.
بخشدار عسلویه در ادامه با اشاره به نام‌گذاری امسال به سال “‌جهاد اقتصادی ” توسط رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: این نام‌گذاری دارای حکمت بسیار زیادی است و همانگونه که در سال همت مضاعف شاهد تلاش بیش از پیش مسئولان بودیم، امسال باید با جهاد اقتصادی به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کنیم.
نادری گفت: نام‌گذاری سال‌ها توسط رهبر عظیم‌الشان انقلاب همواره با درایت و با دوراندیشی بسیار بالا انجام می‌شود و بدون شک در سال ۹۰ باید شاهد تحول عظیمی در رشد اقتصادی باشیم و همه مسئولان کشور وظیفه دارند برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.
وی خاطرنشان کرد: باید دست به دست هم بدهیم و با همه وجود برای سربلندی نظام اسلامی تلاش کنیم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.