- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شتر عروس را راهی بیمارستان کرد

در جاده احمدی ـ برازجان، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی عروس و داماد به دو شتر، عروس راهی بیمارستان شد.

به گزارش خبرگزاری عسلویه نیوز؛ این حادثه ساعت ۱۹٫۵۷ دقیقه شب گذشته با گذر ناگهانی دو شتر از عرض خیابان در برخورد با ماشین حامل عروس و داماد تازه بخت اتفاق افتاد.
رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان در همین ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برازجان گفت: این حادثه در محور برازجان به احمدی که یکی از پرترددترین محورهای ارتباطی استان بوشهر است اتفاق افتاده است.
محمدعلی دهقان افزود: بر اثر این حادثه دو شتر سر صحنه از بین می‌روند و عروس نیز به دلیل شکستگی گردن و جراحات سطحی راهی بیمارستان می‌شود.
دهقان از آمادگی هفت اورژانس جاده‌ای و دو اورژانس شهری و یک سیار در سطح شهرستان دشتستان برای خدمات امداد رسانی و ایمنی به شهروندان خبر داد.
این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به حجم بالای تردد در ایام نوروز به ویژه در محور برازجان از مسافران و هم استانی‌های انتظار داریم با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، سفر خوشی را برای خود رقم بزنند.
دهقان ادامه داد: در صورتی که خودروی عروس با سرعت مطمئنه حرکت می‌کرد شاید این اتفاق نمی‌افتاد.
وی بیان کرد: شهرستان دشتستان به عنوان بزرگ‌ترین شهرستان استان بوشهر در مسیر تردد مسافران به شهر گناوه مسافرپذیرترین شهر استان بوشهر است و هر سال در ایام نوروز میلیون‌ها نفر مسافر از این شهر بندری بازدید می‌کنند.