- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بازدید بیش از ۳۵۰ هزار مسافر نوروزی از پارس جنوبی

 به گزارش عسلویه نیوز، عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در بازدید از اماکن اقامتی منطقه عسلویه اظهار داشت: نوروز امسال بیشترین تعداد بازدیدکنندگان را نسبت به سال‌های گذشته در عسلویه داشتیم و آمار مسافران نوروزی بیش از ۷۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
وی افزود: امسال و به دلیل وضعیت آب و هوایی مناسب و افزایش امکانات موجود، مسافران از حضور در این منطقه رضایت دارند و انتظار داریم که بتوانیم تا پایان تعطیلات نیز خدمات مناسبی را به هموطنان و مسافران عزیز ارائه کنیم و البته در این مسیر به همکاری مردم نیاز داریم.
بخشدار عسلویه تصریح کرد: مدارس مختلف شهرهای عسلویه و نخل تقی و روستاهای اطراف با تمام تجهیزات در اختیار مسافران قرار داشتند و سرویس‌های بهداشتی و حمام‌های موجود نیز با رعایت تمام موازین بهداشتی همه‌روزه در خدمت مسافران عزیز بوده، ضمن اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان و شرکت‌های نفت و گاز نیز در حد توان و ظرفیت خود همکاری داشتند.
نادری اضافه کرد: هم ‌اکنون و با تعامل و همکاری نزدیکی که وجود دارد، تمام دستگاه‌های اجرایی بخش عسلویه برای آرامش و امنیت مسافران نوروزی به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند و البته جمعیت هلال احمر و سازمان میراث فرهنگی و پلیس راهنمایی در این راستا بیشترین تلاش و فعالیت را انجام داده‌اند.
بخشدار عسلویه از بازدید بیش از ۳۵۰ هزار مسافر نوروزی از منطقه عسلویه و پارس جنوبی خبر داد و گفت: این تعداد مسافر تا پایان روز پنجم فروردین از عسلویه بازدید داشته‌اند و پیش‌بینی می‌کنیم آمار مهمانان نوروزی تا پایان تعطیلات از مرز یک میلیون نفر عبور کند.
نادری ابراز داشت: باید کاری کنیم که مهمانان از عسلویه خاطره خوبی داشته باشند و در سال‌های آینده نیز این منطقه را انتخاب کنند.
امام جمعه عسلویه نیز بیان داشت: عسلویه قطب اقتصادی کشور است و تعداد مهمانان نوروزی در این منطقه که برای بازدید از تأسیسات عظیم نفتی آمده‌اند نسبت به گذشته بیشتر است.
حجت‌الاسلام محمد گنجی اضافه کرد: همه مسئولان با تلاش فراوان برای رضایت خاطر مهمانان در تلاش هستند و همه تسهیلات نیز فراهم شده است.
وی با تأکید بر لزوم رعایت شئونات اسلامی اذعان داشت: از مهمانان عزیز می‌خواهیم در کنار سواحل و سایر اماکن دیدنی رفتار اسلامی و حجاب را رعایت کنند و به آموزه‌های اسلامی احترام بگذارند.