- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فریاد جوانان عسلویه: ما می توانیم، می توانیم، می توانیم

انجمن جوان عسلویه با اجرای برنامه ای زنده و با تأسی از سخنان رییس جمهور اسلامی ایران، دکتر احمدی نژاد، فریاد ما می توانیم سر دادند.

در این مراسم که با استقبال میهمانان نوروزی و همچنین شهروندان این شهر برگزار شد حسین علیزاده به نمایندگی از سایر جوانان منطقه، با اشاره به محرومیت ها و کم لطفی هایی که وزارت نفت و به تبع آن پارس جنوبی و همچنین برخی مسئولین استانی بر آنان تحمیل کردند فریاد ما می توانیم، می توانیم، می توانیم سر داد.


وی که دانشجوی دوره کارشناسی علوم سیاسی و از نمایندگان استان در شورای دانش آموزی کشور بوده است افزود: صنعت نفت ایران هیچ گاه فداکاری های مردم استان بوشهر به ویژه شهروندان عسلویه را فراموش نخواهد کرد.


علیزاده عسلویه را ایران کوچک نامید و گفت: علی رغم تمامی سنگ اندازی هایی که برخی در این مدت انجام دادند تا ما نتوانیم این مراسم را برگزار کنیم اما جوانان عسلویه ای با جدیت تمام و با تأسی از شعار رییس جمهور محبوب ایران، دکتر احمدی نژاد فعل ما می توانیم را صرف کردند تا به تمامی مسئولین وزارت نفت و استان بوشهر ثابت کنند که ما نیز می توانیم.

گفتنی است در این جشنواره که در ایام نوروز هم برگزار خواهد بود مهندس حسن احمدپور، مدیرعامل اتاق دوستی کشور ایران و تاجیکستان نیز حضور داشت.