حضور مقام معظم رهبری در عسلویه هدایت و پیشرفت به ارمغان آورد
تاريخ ارسال خبر : 26 مارس 2012 | ساعت 21:48 | کد خبر: 10007 | sv88 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حضور مقام معظم رهبری در عسلویه هدایت و پیشرفت به ارمغان آورد.

خبرگزاری فارس: حضور مقام معظم رهبری در عسلویه هدایت و پیشرفت به ارمغان آوردبه گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه پارس جنوبی، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در پیامی به مناسبت هشتم فروردین، نخستین سالروز سفر تاریخی و پر برکت مقام معظم رهبری به عسلویه تصریح کرد: حضور مقام معظم رهبری در عسلویه بارقه امید، هدایت و پیشرفت به ارمغان آورد.

در پیام نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر آمده است: تشریف‌فرمایی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه) به استان ولایت‌مدار بوشهر، طلوع خورشید ولایت در آغاز سال جهاد اقتصادی در منطقه عسلویه، نماد اقتدار صنعتی و پیشرفت علم و فناوری ایران اسلامی در عرصه انرژی فسیلی و سر فصل نوینی در خودکفایی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری صنعت نفت است.

در این پیام یادآور شده است: حضور معظم‌له بارقه امید، هدایت و پیشرفت به ارمغان آورد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطر نشان کرد: مردم ولایتمدار بوشهر به ویژه تلاشگران عرصه نفت، گاز و پتروشیمی هیچگاه آن بهار ولایی را فراموش نمی‌کنند و برای خود خاطره‌ای بی‌غروب و آسمانی می‌دانند

آیت الله حسینی بوشهری
نماینده مردم ولایتمدار استان بوشهر
در مجلس خبرگان رهبری


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ