- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

موسوی :اقتصاد کشور را با حرکتی جهادی متحول می‌کنیم

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: با حرکتی جهادی و همتی متعالی اقتصاد کشور را متحول می‌کنیم.

به گزارش عسلویه نیوز، سید پیروز موسوی در نشست مسئولان و کارکنان سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به نامگذاری امسال به سال جهاد اقتصادی اظهار داشت: امسال با تدبیر ارزنده مقام معظم رهبری به نام سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده و این امر در واقع وظیفه تک‌تک مسئولان و کارکنان را بیشتر کرده و باید از جان مایه بگذاریم.
وی افزود: در راستای توسعه پر شتاب پارس جنوبی در سال جهاد اقتصادی از تمام توان و کوشش مجموعه مدیران و کارکنان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را از دست نمی‌دهیم.
وی خاطرنشان کرد: در سال جهاد اقتصادی در واقع نقش مدیران و کارکنان صنعت نفت کشور در گستره فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی برای توسعه همه‌جانبه کشور بیشتر شده و باید فعالیت دوچندان داشته باشیم.
موسوی یادآور شد: سال گذشته را با همت و تلاش مضاعف در تمام حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و اجرایی و با عزمی راسخ و با حفظ انسجام و هماهنگی بین تمام سطوح مدیریتی، گام‌های موثری برداشتیم، اما امسال باید با حرکتی جهادی و همتی متعالی‌تر، اقتصاد کشور را متحول کنیم.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس با بیان اینکه سال جاری سال شکوفایی، پیشرفت و بالندگی کشور است، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی در سه دهه گذشته، موفقیت‌های بزرگی را در تمام ابعاد کسب کرده و در آغاز دهه چهارم از عمر پر عزت و افتخار این نظام شکوهمند، فضای تلاش و همت برای توسعه و آبادانی میهن اسلامی کاملاً مهیا شده است.
وی تصریح کرد: امروز با رهنمودهای مقام عظمای ولایت و تلاش‌های دولت خدمتگزار و راهبردهای وزیر نفت، زمینه‌های پیشرفت و تعالی در تمام بخش‌های صنعت نفت، گاز و پالایش و پتروشیمی فراهم شده و در عرصه صنایع بالادستی و پایین‌دستی در منطقه ویژه پارس نیز سرمایه‌گذاری‌های چشمگیری انجام شده که در سال جاری با توجه به تلاش مجموعه صنعت نفت برای جهاد اقتصادی، فعالیت‌های بیشتری در حوزه‌های یاد شده نسبت به سال‌های گذشته خواهیم داشت.
این مسئول ابراز داشت: سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی در بسیاری از زمینه‌ها رشد و جهش بسیار چشمگیری داشته و امسال نیز تمرکز اصلی این سازمان بر تحقق منویات مقام معظم رهبری خواهد بود که به طور قطع شاهد توسعه بیشتر فازهای مختلف پارس جنوبی و فعال‌سازی عرصه‌های متعدد سرمایه‌گذاری خواهیم بود.
موسوی عنوان کرد: منطقه ویژه پارس از مهم‌ترین مناطق صنعتی کشور و جهان است و جهاد اقتصادی در سه منطقه پارس جنوبی، پارس کنگان و پارس شمالی، سرلوحه کاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس قرار گرفته و همه مدیران و کارکنان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و جهش اقتصادی این منطقه، تلاش خود را بیشتر خواهند کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی اذعان داشت: ایران اسلامی در سال گذشته و در اوج تحریم‌ها به موفقیت‌های ارزشمندی رسید و امیدواریم با تلاش همه مسئولان شاهد موفقیت بیشتری در سال جاری باشیم.