- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

امام جمعه عسلویه: دست‌اندرکاران پارس جنوبی و وزارت نفت دستورات رهبری را عملی کنند

عسلویه نیوز، امام جمعه عسلویه گفت: سفر مقام معظم رهبری به منطقه عسلویه در سال جهاد اقتصادی نویدبخش رشد و توسعه پارس جنوبی است و همه دست‌اندرکاران منطقه پارس جنوبی و وزارت نفت باید دستورات مقام معظم رهبری را عملی کنند.

حجت‌الاسلام محمد گنجی در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه با تبریک سفر مقام معظم رهبری به مردم و مسئولان عسلویه اظهار داشت: این سفر دارای خیر و برکت زیادی بود و قدوم ایشان برای مردم استان به ویژه عسلویه بسیار مهم بود و هشتم فروردین یک روز تاریخی و به یاد ماندنی در تاریخ این استان و منطقه رقم خورده و بدون تردید امسال سالی توام با موفقیت برای مردم عسلویه است.
وی افزود: سفر مقام معظم رهبری به منطقه عسلویه در سال جهاد اقتصادی نویدبخش رشد و توسعه پارس جنوبی است و همه دست‌اندرکاران منطقه پارس جنوبی و وزارت نفت باید دستورات مقام معظم رهبری را عملی کنند.
امام جمعه عسلویه در ادامه خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته مقامات بسیار زیادی به عسلویه سفر و از تاسیسات نفت و گاز بازدید کردند.
وی بیان داشت: دیدار مقام معظم رهبری با مردم عسلویه و خانواده شهدا بسیار اهمیت دارد و ولی امر مسلمین جهان به مردم و خانواده شهدا بهای زیادی دادند و حضور ایشان در بین مردم اعم از شیعه و سنی بسیار حائز اهمیت بوده و بازتاب بسیار خوبی در بین مردم داشته است.
گنجی تصریح کرد: مردم عسلویه اعم از شیعیان و اهل سنت با استقبال بسیار خوب خود و با حضور بی‌نظیر در دیدار با مقام معظم رهبری ثابت کردند که همواره در راستای دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه ایستاده‌اند و از آرمان ملت دفاع می‌کنند.
وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری از مسئولان وزارت نفت و مسئولان پارس جنوبی خواستند که مشکلات مردم عسلویه و نخل‌تقی را رفع کنند و این برای مردم بشارت بسیار بزرگی است و اکنون همه ما امیدوار شده‌ایم که مشکلات مردم که سال‌ها مانده بود به زودی رفع شود.
امام جمعه عسلویه عنوان داشت: روز ۱۴ فروردین شورای اداری بخش عسلویه با حضور مسئولان ارشد منطقه ویژه و نفت و گاز پارس در عسلویه برگزار می‌شود و در این نشست در مورد سفر مقام معظم رهبری و نتایج و برکات ارزشمند آن تبادل نظر می‌کنیم و امیدوار هستیم که تصمیمات مهمی برای مردم گرفته شود و در واقع همه باید کاری کنیم که دغدغه‌های مقام معظم رهبری در ارتباط با پارس جنوبی و همچنین در مورد مشکلات مردم منطقه در سریع‌ترین زمان ممکن رفع شوند.
گنجی با اشاره به تاثیر بسیار ارزشمند این سفر بر وحدت شیعه و سنی اظهار داشت: شیعه و سنی در عسلویه از ولایت فقیه با جان و دل حمایت و پشتیبانی می‌کنند و این امر دشمنان را عصبانی کرده و این سفر موجب تقویت و اتحاد بیشتر شیعه و سنی در منطقه شده است.
وی بر لزوم رفع مشکل اشتغال در عسلویه تاکید کرد و افزود: تمام مسئولان باید تلاش کنند و مشکلات مردم منطقه عسلویه را به حداقل برسانند و معضل اشتغال که از مشکلات عدیده مردم است باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.
امام جمعه عسلویه با تاکید به مسئولان برای اجرای دقیق دستورات مقام معظم رهبری گفت: تاکید معظم‌له بر جبران عقب‌ماندگی در برداشت از میدان مشترک گازی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و همه مسئولان وزارت نفت از شخص وزیر تا مسئولان مستقر در پارس جنوبی باید تمام توان خود را بکار گیرند.
گنجی بیان داشت: به فضل خدا و با سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری روز‌به‌روز شاهد عزت و افتخار بیشتری برای مردم عسلویه باشیم.