- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه اجرایی می‌شود

“عسـلویـه نیـوز” فرماندار عسلویه از طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه در آینده ای نزدیک خبر داد.اسماعیلی [1]

به گزارش خبرنگار”عسـلویـه نیـوز” حسن اسماعیلی ظهر امروز در آیین معارفه بخشداران جدید چاه‌مبارک و مرکزی عسلویه با تبریک سال جدید و با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» به ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های دولت تدبیر و امید در شهرستان در سال ۹۳ پرداخت.

وی افزود: تلاش برای اعتلای شهرستان و خدمت‌رسانی به مردم از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان شهرستان در سال گذشته بوده و این روند امسال نیز تداوم خواهد داشت.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه در سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان، اقدامات و فعالیت‌های ارزنده‌ای از قبیل افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی تامین اجتماعی صورت پذیرفته خاطرنشان کرد: برای طرح توسعه فاز ۲ بیمارستان نیز تفاهم‌نامه‌ای بین وزارتخانه‌های بهداشت و درمان، نفت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شده و انتظار این است که عملیات اجرایی آن در سه ماه اول سال جاری شروع شود.

اسماعیلی گفت: مجوز استقرار شبکه بهداشت و درمان در سطح روستاهای شهرستان ابلاغ شده و با پیگیری‌های صورت گرفته، احداث تعدادی خانه بهداشت در سطح روستاهای شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه طرح نخبه‌پروری و برگزاری کلاس‌های کنکور با همکاری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه و تاکیدات شخص وزیر نفت، تخصیص اعتبار برای احداث ۲ معلم‌سرا و همچنین شروع عملیات اجرایی چندین واحد آموزشی با همکاری صنعت پتروشیمی منطقه را از فعالیت‌های دولت در حوزه آموزش برشمرد.

اسماعیلی در ادامه سخنانش با تشکر از زحمات و خدمات احمدپور بخشدار مرکزی و جبری بخشدار چاه‌مبارک به ذکر برخی از ویژگی‌ها و خصوصیات رفتاری و عملکرد بخشداران جدید اشاره کرد و از آنها خواست در کنار تلاش مستمر در حوزه عمرانی و اجتماعی همواره مردم‌داری را در راس برنامه‌های کاری خود قرار داده و با مردم ارتباط صمیمانه برقرار کنند.