- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برگزاری نمایشگاه بهار سلامت در ۸ غرفه در پارس جنوبی

“عسلویه نیوز” رئیس مرکز سلامت کار پتروشیمی‌های منطقه پارس عسلویه از برگزاری نمایشگاه بهار سلامت در هشت غرفه در پارس جنوبی خبر داد.نمایشکاه سلامت [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” سید امیرمحسن مرتضوی شامگاه یکشنبه در بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه بهار سلامت به مناسبت نوروز امسال در محل هتل شیرینو عسلویه توسط پتروشیمی‌های منطقه پارس عسلویه برپا است.

وی افزود: این نمایشگاه با همکاری شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس عسلویه و بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر برپا شده و تا ۱۴ فروردین امسال دایر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌های سلامت و پیشگیری متنوعی به مناسبت نوروز امسال درحال انجام است که پرسنل و خانواده‌های پتروشیمی‌ها از خدمات سلامتی در این ایام برخوردار هستند.

مرتضوی با اشاره به تنوع غرفه‌های ارائه خدمات سلامت تصریح کرد: این نمایشگاه هشت غرفه سلامت شامل، آموزش سلامت، مشاوره سلامت، سلامت روان، تغذیه سالم و کلینیک پای سالم برپاست که غربالگری بیماری‌های پا و اسکن پا با دستگاه دو بعدی و ارائه آموزش‌ها و حرکات اصلاحی به مراجعین در این غرفه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در غرفه سلامت دهان و دندان نیز معاینه دندان و ارائه آموزش‌های لازم توسط دندانپزشکان انجام می‌شود.

رئیس مرکز سلامت کار پتروشیمی‌های منطقه پارس عسلویه افزود: غرفه سلامت در منزل و غرفه نقاشی با موضوعات مرتبط با سلامت کودکان نیز در این نمایشگاه برپا شده است.

این مسئول از برگزاری کارگاه‌های آموزش سلامت خبر داد و گفت: مراجعه کنندگان در این کارگاه‌های آموزشی با مباحثی چون تغذیه سالم، آموزش کمک‌های اولیه، احیاء قلبی ریوی، آشنایی با آمبولانس و تجهیزات آن برای از بین بردن ترس در کودکان، کارگاه پانسمان و آتل بندی در منزل، آشنایی با دستگاه گلوکومترو فشارسنج دیجیتالی، بهداشت دهان و دندان و…. آشنا می‌شوند.

مرتضوی یادآور شد: در این نمایشگاه مسابقات دوره‌ای با موضوع سلامتی نیز هر شب از ۲۰ کتابچه آموزشی توزیعی انجام می‌شود و به برندگان به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.