- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بازدید ۱٫۳ میلیون مسافر نوروزی از عسلویه

بخشدار عسلویه از بازدید بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر نوروزی از عسلویه خبر داد.

عبدالله نادری پیش از ظهر امروز در بازدید از کمپینگ‌های مسافران نوروزی در ساحل عسلویه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عید امسال در پارس جنوبی و منطقه عسلویه در واقع دو عید داشتیم و روز هشتم فروردین و حضور مقام معظم رهبری در عسلویه یک روز بزرگ و بزرگ‌ترین جشن است و مردم هنوز هم در حال و هوای حضور ولی امر مسلمین انگیزه بالایی دارند.
وی افزود: حضور پر خیر و برکت مقام معظم رهبری و دستور معظم‌له برای توجه بیشتر مسئولان وزارت نفت به مردم عسلویه و نخل تقی در واقع موجی از امیدواری را در بین مردم به وجود آورده و اکنون به طور جدی امیدوار هستیم که شاهد ساماندهی مشکلات مردم منطقه باشیم.
بخشدار عسلویه خاطرنشان کرد: در هفته دوم سال جهاد اقتصادی حضور رهبر معظم انقلاب در پارس جنوبی، امر مهم و ارزشمندی است و نشان‌دهنده اهمیت این منطقه در اقتصاد کشور است و امیدوار هستیم که به یمن این حضور شاهد شکوفایی پارس جنوبی باشیم.
نادری با اشاره به حضور چشمگیر مسافران نوروزی در نوروز امسال در منطقه عسلویه تصریح کرد: جاذبه‌های گردشگری عسلویه همواره مورد توجه گردشگران بوده و امسال با توسعه زیرساخت‌ها و افزایش امکانات شاهد حضور بیشتر مسافران بودیم و ماندگاری مسافران نیز بیشتر شد.
بخشدار عسلویه از بازدید بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر نوروزی از عسلویه خبر داد و یادآور شد: یک میلیون و ۳۲۱ هزار مسافر نوروزی از عسلویه بازدید کردند و سعی کردیم بهترین امکانات و تجهیزات رفاهی را برای این عزیزان فراهم کنیم.
نادری عنوان داشت: تاسیسات نفت و گاز و پتروشیمی منطقه عسلویه نیز مورد بازدید گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفت و مهم‌ترین مسئله در ایام نوروز در واقع رضایت خاطر مهمانان از امکانات و تجهیزات موجود است.
وی بیان داشت: عسلویه نیاز به تقویت اماکن و مناطق گردشگری دارد و از مسئولان و به ویژه از مدیران وزارت نفت انتظار داریم در این امر همراهی کنند تا بتوانیم تعداد مهمانان و گردشگران را افزایش دهیم