- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

لزوم فراهم‌سازی زمینه اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی و تحصیلکرده عسلویه و حمایت از بخش تولید و فعال کردن واحدهای تولیدی نیمه‌فعال باید در دستور کار قرار گیرد.نادری [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: رهبر انقلاب با درایت و تیزبینی، امسال را به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری کرده‌اند که باید در راستای عملیاتی کردن شعار سال اهتمام ورزیم.

وی افزود: عسلویه از قطب‌های بزرگ اقتصادی و صنعتی کشور است و در سال اقتصاد مقاومتی نقش این منطقه عظیم صنعتی در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز نقشی تاثیرگذار و تعیین‌کننده است.

فرماندار عسلویه خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی و تحصیلکرده عسلویه و حمایت از بخش تولید و فعال کردن واحدهای تولیدی نیمه‌فعال باید در دستور کار قرار گیرد و بحمدالله در آغاز سال، اقدامات موثری برای تحقق این مهم انجام شده است.

نادری تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی، شهرستان عسلویه از شهرستان‌های پرتردد بود و جمع کثیری از مهمانان و گردشگران وارد عسلویه شدند و از سواحل زیبا و بکر شهرستان عسلویه بازدید کردند که نشانه جایگاه این شهرستان در حوزه گردشگری و توریستی است.

وی یادآور شد: برای سال ۹۵، برنامه‌ریزی مناسبی برای رونق اقتصادی و تقویت تولید داخل انجام شده و دولت تدبیر و امید نیز اقدامات خوبی را انجام داده که امیدوار هستیم با تلاش همه مسئولان به موفقیت‌های مورد نظر برسیم.

فرماندار عسلویه گفت: زمینه اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی فراهم می‌شود و به فضل خدا با رونق اقتصادی در سال جاری شاهد رفع معضل بیکاری و به‌کارگیری جوانان بومی در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی خواهیم بود.انتهای پیام