- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اجرای ۲۵ پروژه ورزشی در شهرستان عسلویه

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از اجرای ۲۵ پروژه ورزشی در شهرستان عسلویه خبر داد.ورزشی [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری در آیین افتتاح بزرگترین باشگاه پرورش اندام در جنوب استان بوشهر اظهار کرد: فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای مشارکت همه مردم در صحنه‌های مختلف اجتماعی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید است، که با مشارکت بخش خصوصی می‌تواند با کیفیت بهتری به مردم و به‌خصوص جوانان ارائه شود.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های ورزشی با هدف ارائه به جوانان و ایجاد شادی و نشاط در بین آنان می‌تواند در تحرک و پویایی جامعه تاثیرات مثبت عمیقی ایجاد کند.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های بومی در توسعه شهرستان می‌تواند راهگشای بسیاری از مسائل باشد، تصریح کرد: مشارکت مردمی با رویکرد توسعه محور در بلندمدت می‌تواند منجر به پایداری سرمایه‌گذاری شود و احساس رضایتمندی را در جامعه هدف ایجاد کند.

وی با قابل تقدیر دانستن سرمایه‌گذاری در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی در شهرستان، عنوان کرد: این باشگاه با اعتباری نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال با سرمایه‌گذاری صددر‌صد بخش خصوصی و با سرمایه‌گذار بومی به بهره‌برداری رسیده است و در اختیار جوانان علاقه‌مند قرار خواهد گرفت.

فرماندار عسلویه از اجرای ۲۵ پروژه ورزشی در شهرستان عسلویه خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال جاری ۲۵ پروژه ورزشی در مناطق شهری و روستایی شهرستان عسلویه اجرایی و عملیاتی خواهد شد.