- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

زمینه اشتغال پایدار جوانان بومی فراهم شود

امام جمعه عسلویه بر لزوم فراهم شدن زمینه اشتغال پایدار جوانان بومی شهرستان تاکید کرد.امام جمعه عسلویه [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز”حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی با تبریک ماه رجب و میلاد با سعادت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: همه امامان ما دارای خصایل و ویژگی‌های برجسته معنوی والهی بودند و با هم یکسان هستند.

امام جمعه عسلویه به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و افزود: اجرا و تحقق این شعار مهم منوط به عزم و همت راسخ مردم، مسئولان اجرایی و متولیان امر است.

وی با تاکید بر مشارکت همگانی در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: شعار امسال دارای دو نکته و کلید واژه اساسی شامل اقدام و عمل است و نشان می‌دهد که با سخن گفتن اجرا و محقق نخواهد شد و باید عملیاتی و میدانی تلاش شود.

هاشمی‌نژاد به سالروز شهادت سید مرتضی آوینی اشاره کرد و گفت: هنر باید در خدمت دین مبین اسلام و ترویج روزافزون آن بوده و هنرمندان کشور نیز بیش از پیش خدمتگزار به دین، نظام و انقلاب باشند.

وی با گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای گفت: سالهاست ملت ایران بر استفاده صلح آمیز هسته‌ای پافشاری می‌کند و در این راه شهدای زیادی تقدیم کرده است.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: صنعت هسته‌ای نقش مهم و موثری در عرصه دستیابی به فناوری‌های روز دنیا دارد که باید این صنعت حفظ شود و برای پیشرفت آن شبانه روز تلاش کرد.

امام جمعه عسلویه با تاکید بر حل مشکل بیکاری جوانان عسلویه تصریح کرد: مسئولان به‌ ویژه فرماندار شهرستان عسلویه باید در جهت رفع معضل بیکاری ، زمینه اشتغال پایدار جوانان بومی را فراهم کنند.

وی همچنین بر لزوم رفع مشکلات زمین و مسکن جوانان در عسلویه تاکید کرد و ادامه داد: باید شرایط مناسبی در رابطه با زمین و مسکن جوانان این شهرستان فراهم شود تا شرایط برای ازدواج جوانان نیز تسهیل شود.انتهای خبر/م.ر.ل