- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

سازمان منطقه ویژه پروژه نیمه تمام زمین چمن ورزشی استادیوم عسلویه را تکمیل می کند

به گزارش عسلویه نیوز، موسوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه در جلسه شورای اداری بخش عسلویه با اشاره به مشکلات موجود در منطقه و آلودگی های ناشی از تاسیسات پارس جنوبی و پتروشیمی ها بر لزوم توجه بیشتر مسئولین به مردم تاکید و اظهار امیدواری کرد با تعامل و هماهنگی قوا و تمام دستگاههای اجرایی بتوانند منویات مقام معظم رهبری در اتمام سریع پروژه ها و رفع مشکلات مردم گام بردارند.

وی افزود: باید با همکاری و تعامل مسئولین محلی مشکلات مردم را حل نماییم و نباید دچار روزمرگی شویم و باید کارهایی انجام دهیم که ماندگار باشد.

وی اضهار داشت: باید امکانات منطقه ارتقا یابد و مردم احساس آرامش داشته باشند طوریکه زندگی در عسلویه به راحتی زندگی در تهران باشد سالن چندمنظوره تاسیس شود و ورزش بانوان توسعه یابد و بانوان نیز در امر ورزش مشکلی نداشته باشند و مردم بایستی بخواهند و بدانند آنچه را که می خواهند بدست می آورند و در این راه بایستی اراده خود را قوی تر از گذشته نمایند.

موسوی ابراز داشت: در جهت کاهش آلودگی ناشی از تاسیسات، سازمان منطقه ویژه نهال هایی را در اختیار دهیاران بخش عسلویه قرار می دهد تا نسبت به کاشت آنها اقدام نمایند و دراین گام نهایت همکاری با دهیاران را خواهیم داشت.