- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

لزوم ایجاد فضاهای ورزشی سرپوشیده برای بانوان عسلویه

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه بر لزوم ایجاد فضاهای ورزشی سرپوشیده برای بانوان این شهرستان تاکید کرد.امام جمعه عسلویه [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با بانوان بسیجی این شهرستان با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان الهی است و عمل به دستورات اسلام و قرآن موجبات سعادت دنیوی و اخروی می‌شود.

امام جمعه شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: باید زندگی علوی و فاطمی را سرلوحه قرار دهیم و زندگی سختگیرانه نداشته باشیم.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: امروزه مشاهده می‌شود که مرد و زن به زندگی مادی امروز قانع نمی‌شوند و این امر مشکلات اجتماعی به وجود آورده است.

وی افزود: یکی از دلایل مهم بالا رفتن سن ازدواج تجمل گرایی و سخت گرفتن زندگی است.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه سبک زندگی حضرت زهرا(س) باید الگوی زندگی جوانان باشد ادامه داد: حضرت زهرا(س) در صحنه‌هایی که نیاز بوده حضور داشتند و همیار حضرت علی(ع) بودند.

هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: یکی از درس‌های حضرت زهرا(س) به ما، درس دفاع از حریم ولایت است و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

امام جمعه عسلویه گفت: مشاوره در زندگی امری مهم است خواهران همیشه با اهل فن در زمینه‌های گوناگون، مشاوره بگیرند.

وی یادآور شد: خواهران در عرصه‌های اجتماعی مثل محافل مذهبی، ملی، نماز جمعه و جماعت حضور فعال داشته باشند.

هاشمی‌نژاد بر لزوم ایجاد فضاهای ورزشی سرپوشیده برای بانوان عسلویه تاکید کرد و اظهار داشت: مشکلاتی که خواهران ذکر کردند، مشکلات قابل حلی است که نیاز به توجه و تلاش مسئولین محترم دارد، بحث ورزش و رفت و آمد درون شهری یا ایجاد اشتغال برای خواهران شهرستان عسلویه مشکلی قابل حلی است که مسئولان مربوطه به راحتی می‌توانند آن را حل کنند و باید در ایجاد فضاهای ورزشی بانوان نیز همت شود.