- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

عسلویه نیوز؛ مدیر تامین اجتماعی بوشهر گفت: بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انتظار داریم با تکمیل ساختمان این بیمارستان امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

به گزارش عسلویه نیوز، غلامحسین ستوده‌خو امروز در بازدید از بیمارستان در حال احداث تامین اجتماعی عسلویه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی باید از تمام توان و انرژی خود برای ارائه خدمات بهینه به مردم استفاده کنیم و برای شکوفایی اقتصادی هیچ فرصتی را نباید از دست بدهیم.
وی افزود: منطقه عسلویه در واقع به دلیل قرار گرفتن در محدوده پارس جنوبی اهمیت شایان توجهی در زمینه اقتصادی و صنعتی دارد و با توجه به تعداد زیاد نیروی کار در این منطقه نیازمند توجه بیشتری است و باید در ارائه خدمات بهینه درمانی به مردم منطقه تلاش گسترده‌تری صورت گیرد.
مدیر کل تامین اجتماعی عسلویه خاطرنشان کرد: مجموعه تأمین اجتماعی استان بوشهر در سال جاری برای ارائه خدمات بهتر و ارزنده‌تر به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان از هم‌اکنون آماده است و تمام شعب اصلی و اقماری در شهرستان‌های ۹ گانه استان در خدمت مردم هستند.
ستوده‌خو تصریح کرد: در شرایط کنونی بیش از ۲۳۵ هزار بیمه شده اصلی در استان بوشهر از خدمات بیمه‌ای این سازمان برخوردار هستند و می‌توانند از سوابق بیمه‌ای خود در آینده نهایت بهره را ببرند.
وی در ادامه با اشاره به لزوم راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی در عسلویه یادآور شد: این بیمارستان از چند سال پیش کلنگ‌زنی شد و در ادامه کار به دلیل کمبود اعتبارات لازم متوقف شد و این امر موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر در ادامه با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این بیمارستان ۳۲ تختخوابی از زمستان سال گذشته با پیگیری مسئولان تامین اجتماعی استان و با حمایت صندوق تامین اجتماعی کشور مجددا آغاز به کار کرده و در چند ماه گذشته اقدامات بسیار خوبی در این بیمارستان انجام گرفته و هم‌اکنون شاهد پیشرفت ۹۰ درصدی این بیمارستان هستیم و انتظار داریم با تکمیل ساختمان این بیمارستان و با تامین قطعات و تجهیزات لازم در سال ۹۰ مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
ستوده‌خو افزود: تامین اجتماعی به عنوان یک نهاد خدمت‌رسان در میثاق‌نامه خود خدمت به مردم را سرلوحه کار می‌داند و ما مدیران و کارکنان این سازمان نیز خدمت به همه مردم جامعه را پذیرفته‌ایم و تا آخرین توان برای خدمات‌رسانی به مردم تلاش می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: نهادینه کردن عدالت اجتماعی از مهم‌ترین وظایف و ماموریت‌های تامین اجتماعی است و با تمام انرژی و توان برای تحقق این امر فعالیت می‌کنیم.