- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فرماندار عسلویه بر اجرای برنامه های پرمحتوا در هفته معلم تاکید کرد

“عسلویه نیوز” با تشکیل اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال ۹۴ فرماندار عسلویه بر اجرای برنامه های پرمحتوا در هفته معلم تاکید کرد.فرماندار [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی فرمانداری عسلویه، حسن اسماعیلی فرماندار عسلویه با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان دولت و ملت همدلی و همزبانی، خاطرنشان کرد: تقویت همدلی بین مردم و مسئولان که همواره مورد توجه مقام معظم رهبری بوده، باعث پیشرفت و اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی می شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان در ادامه سخنانش با اشاره به در پیش بودن هفته معلم به نقش و جایگاه معلمان در روند پیشرفت جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: معلمان همواره نقش مهم در استقلال، رشد و توسعه جامعه ایفا می نمایند و آنها باید فارغ از دغدغه های متعدد، به ایفا نقش سازنده خود بپردارند.

وی با اشاره به فلسفه نامگذاری هفته معلم وبا تاکید بر ترویج افکار و اندیشه های شهید مطهری در جامعه و با بیان اینکه قدردانی از معلمان یک وظیفه همگانی است و جامعه باید قدردان معلمان باشد خاطرنشان کرد : باید تلاش شود برنامه های پرمحتوا در هفته معلم برگزار و از برنامه های تکراری خودداری شود.

اسماعیلی افزود: قطعاً چنین برنامه ها ومراسماتی می تواند در ترویج فرهنگ تقدیر از معلم و انتقال آنها به نسل های آینده اثر گذار باشد.انتهای پیام/م.ت