- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

استخدام نیروهای بومی در پروژه‌های صنعتی عسلویه

“عسلویه نیوز” جانشین مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس از استخدام نیروهای بومی در پروژه‌های صنعتی عسلویه خبر داد.پارس جنوبی [1]

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد موسوی‌زاده عصر امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی کارورزان منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مهم‌ترین و بزرگترین مناطق نفت و گاز کشور است و روز به روز شاهد موفقیت و پیشرفت بیشتری در این منطقه هستیم.

وی افزود: در سال جاری با تلاش و فعالیت مضاعف شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در این مجموعه هستیم و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

جانشین مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس با تشکر از مسئولین مجتمع در برگزاری این دوره آموزشی خاطرنشان کرد: عسلویه به عنوان پایتخت انرژی کشور محسوب می‌شود و این منطقه استراتژیک است و باید به نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه، نگاه خاص و ویژه داشته باشیم.

وی در ادامه به مزایای اجرای این طرح در منطقه عسلویه اشاره کرد و گفت: ایجاد شرایط برد –برد برای شرکت‌های مستقر در منطقه، کاهش فاصله صنعت و دانشگاه، آشنایی افراد با شرایط کاری منطقه، کاهش خلا نیروهای انسانی در پروژه‌ها و انتقال دانش فنی و تقویت نیروها از مزایای این طرح است.

موسوی‌زاده با تاکید بر استخدام نیروهای بومی در پروژه‌های صنعتی عسلویه اظهار داشت: استفاده از نیروهای منطقه، هزینه پیمان‌های تامین نیرو را کاهش خواهد داد.

بر اساس این گزارش، کارآموزان جدیدالاستخدام مجتمع گاز پارس جنوبی پس از گذراندن دوره آموزشی اولیه در ماهشهر و اصفهان، به منظور گذراندن دوره آموزش حین خدمت و فعالیت در واحدهای بهره‌برداری، مهندسی، تعمیرات، ICT و مالی وارد پالایشگاه سوم شدند.