- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پیشرفت ۸۸ درصدی موج‌شکن هاله در بخش عسلویه

به گزارش عسلویه نیوز، عبدالله نادری صبح امروز در بازدید مسئولان منطقه عسلویه از اسکله و موج‌شکن هاله با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام جهاد اقتصادی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری سال‌ها، تدبیر بسیار بالایی دارند و تمام نام‌گذاری‌ها دارای حکمت بسیار زیادی است و بدون تردید در سال جاری شاهد شکوفایی اقتصادی خواهیم بود.
وی افزود: مقام معظم رهبری در نخستین روزهای امسال در عسلویه حضور یافتند و این منطقه را به عنوان یکی از قطب‌های اقتصادی برشمردند و در سال جهاد اقتصادی باید تلاش و فعالیت بیشتری از خود نشان دهیم و باید تحول شگرفی در پارس جنوبی ایجاد شود.
بخشدار عسلویه در ادامه از عزم دولت برای افزایش خدمات‌رسانی به مردم خبر داد و خاطرنشان کرد: دولت با نشاط و با انگیزه بالایی در امر محرومیت‌زدایی تلاش می‌کند و رشد بی‌نظیر خدمات‌رسانی در جای‌جای کشور مشاهده می‌شود.
نادری تصریح کرد: مردم انتظارات زیادی از مسئولان دارند به ویژه در عسلویه به دلیل حجم بالای کار و وجود تاسیسات بزرگ نفت و گاز، مردم انتظار دارند که امکانات بیشتری داشته باشند که این مهم در دو سال اخیر روند مناسبی داشته است.
بخشدار عسلویه از پیشرفت ۸۸ درصدی موج‌شکن هاله در بندر عسلویه خبر داد و عنوان داشت: موج‌شکن هاله در وسعت ۱۱ هکتار در عسلویه در حال اجراست و بر اساس برآورد انجام شده بیش از ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدوار هستیم در تابستان امسال راه‌اندازی شود.
نادری عنوان داشت: بیش از ۸ میلیارد تومان برای اجرای موج‌شکن هاله اعتبار در نظر گرفته شده و مسئولان برای راه‌اندازی به موقع این اسکله تلاش و فعالیت شبانه‌روزی انجام می‌دهند.
وی اضافه کرد: احداث این اسکله و موج‌شکن ارزش و اهمیت بسیار زیادی دارد و در توسعه و رونق صید و صیادی و امور دریایی اهمیت زیادی دارد.
بخشدار عسلویه از مسئولان منطقه پارس جنوبی به دلیل همکاری با مسئولان تقدیر کرد و اظهار داشت: مسئولان پارس جنوبی در ماه‌های اخیر تلاش بیشتری برای عمران و آبادانی منطقه دارند و تاکیدات وزیر نفت و رئیس جمهور برای حمایت وزارت نفت از منطقه تاثیرگذار بوده است.
نادری خاطرنشان کرد: امروز فرصت مناسبی برای پیشرفت اقتصادی منطقه عسلویه وجود دارد و همه مسئولان باید با فرهنگ‌سازی برای شکوفایی اقتصادی کمک کنند.