- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مجموعه بسیج کارگری از منسجم‌ترین تشکل‌های کارگری در جهان است

“عسلویه نیوز” فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء(ص) عسلویه گفت: مجموعه بسیج کارگری از منسجم‌ترین تشکل‌های کارگری در جهان است.خلیل رفعتی [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” خلیل رفعتی شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی هفته بسیج کارگری در جمع مسئولان عسلویه اظهار داشت: کارگران همواره در تمام صحنه‌ها حضور پررنگ و ارزشی داشتند و بسیج کارگری از منسجم‌ترین تشکل‌های کارگری در سراسر جهان است.

فرمانده سپاه عسلویه خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای دفاع از ارزش‌ها و معنویات تلاش کرده‌اند و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر بسیجیان در تمام عرصه‌ها هستیم.

رفعتی افزود: حرکت در مسیر ولایت و تلاش برای رشد و بالندگی ایران اسلامی از مهم‌ترین اولویت‌های بسیج و سپاه است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی به شعار امسال اشاره کرد و گفت: با تبیین راهکارها در زمینه تقویت باورهای فرهنگی و مرتفع کردن نیازهای اقتصادی مردم، باید گام مؤثرتری برداریم و تا حدودی از فشارها و تهدیدهایی که امروز در حال طراحی بر علیه نظام جمهوری اسلامی است با کمک مردم بکاهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه نیز بیان کرد: سپاه همواره در راستای دفاع از ارزش‌ها و معنویات تلاش کرده است.

حجت‌الاسلام محمد رضوی به تبیین برنامه‌های هفته عقیدتی و شهادت آیت‌الله مطهری پرداخت و گفت: فتنه‌های فراوانی از سوی جهان استکبار طراحی و اجرا شده تا سد و مانع حرکت پیش رونده انقلاب اسلامی ایران شود؛ اما با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری این توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شده‌اند.

وی تصریح کرد: بیشترین دغدغه مقام معظم رهبری در سال جاری، اقتصاد و فرهنگ است که البته فرهنگ مهم‌تر از اقتصاد است و با اصلاح امور فرهنگی به توسعه و پیشرفت اقتصادی نیز خواهیم رسید.

/فارس