- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

سپاه همواره کارنامه درخشانی داشته است

به گزارش عسلویه نیوز، حجت‌الاسلام عباس فتحی در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری بر هر مومن و مسلمانی امری واجب و لازم است و شرط قبولی تمام اعمال ما نزد خداوند داشتن تقوا و رعایت پرهیزگاری است.
وی افزود: عمل به دستورات قرآن موجب سعادت دنیا و آخرت می‌شود و اگر همه ما به دستورات این کتاب آسمانی عمل کنیم همواره موفق خواهیم شد.
امام جمعه موقت عسلویه در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در نخستین روزهای پیروزی انقلاب و در تاریخ دوم اردیبهشت سال ۵۸ طی فرمانی از طرف امام راحل به شورای انقلاب تاسیس شد و این نهاد انقلابی موجب اقتدار و عزت نظام شده است.
فتحی تصریح کرد: نقش سپاه در حفظ و حراست از مرزهای نظام اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و سپاه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن کارنامه‌ای درخشان دارد.
وی اضافه کرد: سپاه در غائله کردستان موجب ناکامی دشمنان شد و این نهاد مقدس در تامین امنیت مرزها و در دفع فتنه ۸۸ و در سایر رویدادها در کنار انقلاب بوده و به خوبی از کیان نظام اسلامی دفاع کرده است و امام راحل به خوبی به نقش سپاه پی بردند که فرمود “اگر سپاه نبود کشور هم نبود “.
خطیب نماز جمعه عسلویه در ادامه به ۵ اردیبهشت سالروز حمله آمریکا به طبس اشاره کرد و گفت: در این روز در واقع دنیا شاهد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس بود و بدون تردید در این روز شاهد علائم غیبی بودیم که به مدد انقلاب آمد و دشمنان به الهی بودن انقلاب اسلامی پی بردند و طوفان شن سبب شکست آمریکا شد.
فتحی در بخش دیگری از سخنان خود به رویدادهای بحرین اشاره کرد و افزود: حمله وحشیانه آل سعود و آل خلیفه به شیعیان بحرین و همچنین آتش زدن قرآن توسط آنها سبب انزجار جامعه جهانی شده و امروز همه دنیا به خباثت آنها پی برده‌اند.
وی همچنین به سفر مقام معظم رهبری به عسلویه اشاره کرد و با تاکید بر فرمایشات ایشان بیان داشت: مقام معظم رهبری بر حل مشکلات شهرهای عسلویه و نخل تقی تاکید زیادی کرده‌اند و ضرورت دارد که این امر با پیگیری مسئولان در اسرع وقت انجام شود.