- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

میداودی: همراه با استقلال تهران به قطر می روم

کته جالب توجه در آخرین تمرین استقلال قبل از سفر به بوشهر، ضربات ایستگاهی میلاد میداودی بود که با تشویق حاضرین در محل تمرین آبی پوشان همراه شد. میداودی که رفته رفته آماده شرکت در مسابقات رسمی می شود، در گفت و گو با سایت گل پیرامون آخرین وضعیت تمرینات و روند درمان پای مصدومش توضیح می دهد: «خدا را شکر روند درمان پایم بسیار خوب پیش رفته؛ چند روز است که از کفش استوک دار استفاده می کنم و فشار تمریناتم نیز بیشتر شده است تا کم کم به آمادگی برسم.»
میلاد در خصوص تمرین ضربات ایستگاهی و شوت به دروازه در دقایق پایانی تمرین روز چهارشنبه استقلال ابراز خرسندی کرده و می گوید: «بعد از مدت ها اقدام به زدن ضربات ایستگاهی کردم. هنگام زدن ضربات ایستگاهی، پای چپ من به عنوان تکیه گاه عمل می کند و فشار وارده باعث تقویت آن می شود؛ این کاریست که دکتر نوروزی خواسته انجام بدهم و خدا را شکر بدون هیچ مشکلی توانستم ضرباتی محکم به سمت دروازه بزنم.»
مهاجم استقلال درباره زمان بازگشت به میادین تصریح می کند: «تأکید دکتر جراحم بر اینست که نباید برای بازی کردن عجله کنم؛ ابتدا باید بدنم صد در صد آماده شود و مچ پایم را نیز به قدری قوی کنم که ضربات احتمالی بازیکنان حریف را تحمل کند. طبق تشخیص کادر فنی و پزشکی باشگاه قرار است همراه با تیم استقلال برای بازی با السد به قطر بروم تا تمریناتم را در آن جا پیگیری کنم. امروز بحث قرار گرفتنم در فهرست ۱۸ نفره برای بازی با السد مطرح شد ولی خودم احساس می کنم هنوز بدنم به شرایطی نرسیده که بتوانم بعد از غیبت چند ماهه در چنین مسابقه سنگینی شرکت کنم.»
اما یکی از نکات جالب توجه، صحبت چند روز قبل عباس ترابیان است که اعلام کرد کارلوس کرش آمار دقیقی از فوتبال ایران دارد و سراغ برخی بازیکنان که به دلیل مصدومیت در لیگ برتر غایب هستند را گرفته است. میلاد میداودی تنها ملی پوش مصدومی است که از زمان ورود کرش به ایران در لیگ برتر غایب بوده؛ بازیکنی که ضرباتش را با کریستیانو رونالدو مقایسه می کنند و در رابطه با تیم ملی و کارلوس کرش می گوید: «قطعا یکی از اهدافم بعد از بازگشت به میادین؛ حضور مجدد در تیم ملی است. ضربات ایستگاهی فقط یکی از خصوصیات بازی ام است که البته بیش از سایر خصوصیات فنی ام مورد توجه قرار دارد. به هر حال سعی می کنم خاطرات ضربات کریس رونالدو که شاگرد کالوس کرش بوده را برای سرمربی پرتغالی تیم ملی زنده کنم.»
سئوال بعدی در خصوص ال کلاسیکو و تلاقی بارسلونا و رئال مادرید با حضور کریستیانو رونالدو است؛ میداودی در این رابطه نظر جالبی دارد: «با اینکه از بین بازیکنان خارجی سبک بازی کریس رونالدو را دوست دارم اما هوادار سرسخت بارسا هستم؛ گل رونالدو در فینال جام حذفی اسپانیا اعصابم را خراب کرد! امیدوارم در مجموع دو بازی نیمه نهایی تیم بارسلونا موفق شود و به فینال برسد؛ کافیست بازی امشب در مادرید را نبازند تا در مسابقه برگشت با بهبود مصدومان بتوانند راهی فینال شوند.»
میلاد در رابطه با اظهار نظر مدیر عامل یکی از باشگاه ها مبنی بر اینکه ۲۰۰ میلیون بیشتر از استقلال می دهیم تا میداودی به تیم ما بیاید؛ همچنین درباره قراردادش با تیم استقلال توضیح می دهد: «آن مدیر عامل لطف داشته و چنین حرفی زده است. قرارداد فعلی ام با باشگاه استقلال طبق توافقنامه کتبی که امضا کرده ایم، در خاتمه فصل به پایان می رسد و بازیکن آزاد محسوب می شوم. پیشنهاد مالی ۲۰۰ میلیون بیشتر از استقلال چیز جدیدی نیست و سال گذشته نیز پیشنهادهایی بهتر از این برایم وجود داشت. فعلا تنها چیزی که برایم اهمیت دارد، رسیدن به آمادگی بدنی و حضور در مسابقات است.»
یک سئوال که میداودی ترجیح می دهد فعلا به آن پاسخ کاملی ندهد، در خصوص مطالبات مالی اش از استقلال و مطالب چند هفته پیش در برخی رسانه ها به نقل از باشگاه استقلال بر علیه این بازیکن است. میلاد در این رابطه می گوید: «با مدیران باشگاه صحبت کردم؛ آن ها بهتر از هر کس می دانند چه میزان طلبکارم و چه مدتی از تاریخ چک های مربوط به قراردادم گذشته؛ طبیعی است که مدیران باشگاه در انتشار آن مطالب کذب نقشی نداشته اند و به همین دلیل ترجیح می دهم فعلا صحبتی نکنم. اینکه یک نفر آمده و به اسم باشگاه استقلال از برخی رسانه ها خواسته علیه من مطالبی بنویسند موضوعی است که در پایان فصل به طور کامل درباره آن صحبت خواهم کرد. فعلا باید روی تمریناتم تمرکز کنم تا هر چه زودتر بتوانم در مسابقات رسمی حاضر شوم.»
آخرین پرسش هم پیرامون وضعیت تیم استقلال و احتمال قهرمانی این تیم در لیگ برتر است که میداودی جواب می دهد: «فوتبال همیشه غیر قابل پیش بینی بوده و امیدوارم نتایجی رقم بخورد که قهرمان لیگ برتر شویم؛ ضمن اینکه در جام حذفی هم شانس زیادی برای قهرمانی داریم. البته صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز اهمیت زیادی دارد و اگر بتوانیم در قطر امتیاز بگیریم، شانس صعودمان بسیار زیاد می شود.»