- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فردا رئیس جمهور از کارگران نمونه کشور تقدیر می‌کند

معاون اجتماعی و فرهنگی وزارت کار با بیان اینکه بیست ‌‌و دومین جشنواره ملی امتنان از کارگران فردا با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم از کارگران، گروه کار و واحدهای نمونه ملی تجلیل و قدردانی خواهد شد.

مجتبی زارعی  با بیان اینکه بیست‌ ‌و دومین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه کار و واحدهای نمونه کشور فردا (سه‎شنبه) با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این مراسم از ۱۱ کارگر نمونه و نیز از این میان یک نفر به عنوان نخبه ‎کار و تولید تجلیل و قدردانی خواهد شد.
رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره ملی امتنان ادامه داد: کارگر نخبه تولید و کار از میان کارگران نمونه‌ کشوری که طبق ضوابط خلاقیت و ابتکار آنها در طی سه سال استمرار داشته باشد انتخاب خواهد شد.
معاون وزیر کار و امور اجتماعی با بیان اینکه میزان صرفه‎جویی از محل ابتکارات و خلاقیت کارگران نمونه در کار ۳۹۱ میلیارد تومان بوده است، گفت: انتخاب کارگران نمونه از بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات است و همچنین در این مراسم از ۶ گروه کار نمونه که جمعا ۲۸ نفر کارگر هستند تجلیل می‌شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی وزارت کار و امور اجتماعی، با اشاره به اینکه در این مراسم ۶ واحد نمونه کار معرفی خواهند شد، تصریح کرد: این تعداد کارگر نمونه، گروه کار نمونه و واحدهای نمونه در سه مرحله و فرآیند شناسایی و انتخاب شدند.
وی افزود: در مرحله مقدماتی ۱۴ هزار و ۲۱۵ نفر کارگر نمونه و گروه کار نمونه انتخاب و از این میان ۳۶۸ نفر به مرحله استانی راه یافتند.
زارعی تاکید کرد: جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس جمهور، وزیر کار و امور اجتماعی، نمایندگان مجلس،‌ تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و فعالان حوزه کسب و کار برگزار خواهد شد.