- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

محمدی رئیس هیئت فوتبال عسلویه شد

“عسلویه نیوز” رئیس کمیته داوران با کسب اکثریت آراء بعنوان رئیس هیئت فوتبال بخش عسلویه انتخاب شد.

به گزارش “عسلویه نیوز” انتخابات ریاست هیئت فوتبال پیش از ظهر امروز به ریاست نظاماتی، مسئول تربیت بدنی بخش عسلویه در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد و در پایان محمود محمدی با کسب ۸ رای از ۱۶ رای ماخوذه از نمایندگان باشگاه ها به عنوان رئیس هیئت فوتبال بخش عسلویه انتخاب شد.

در این جلسه راشدی معاون بخشدار با اشاره به جایگاه ورزش منطقه و اهمیت دادن آن از سوی جوانان خاطرنشان کرد: عزیزان کاندیداها بایستی به این نکته توجه داشته باشند که قبل از قبول چنین پستی وقت کافی برای اداره امور داشته باشند تا بتوانند ورزش منطقه را در جهت پیشرفت سوق دهند و امیدواریم شاهد حضور تیم های ورزشی در لیگ استان باشیم چرا که منطقه عسلویه با توجه به استعدادهایی که در بین جوانان ورزش دوست وجود دارد شایسته حضور نماینده در لیگ استان است.

وی افزود: جوانان ورزشکار بایستی روح جوانمردی را هرگز از یاد نبرند و سعی کنند همیشه و در همه حال به مولا علی (ع) اقتدا نمایند و در کنار رقابت حس رفاقت نیز وجود داشته باشد تا شاهد رشد و توسعه ورزش منطقه در همه زمینه ها باشیم.

راشدی تصریح کرد: تسطیح و فنس کشی تمام زمین های ورزشی منطقه از مهمترین اقدامات صورت گرفته در دولت عدالت محور احمدی نژاد است که امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم در زمینه ورزش نیز شاهد ارتقاء و توسعه آن در آینده باشیم.

در ادامه نظاماتی مسئول تربیت بدنی بخش عسلویه با اشاره به اینکه انتخابات در هیئت های ورزشی یک امری طبیعی است خاطرنشان کرد: شاید برای اولین بار چنین حرکت ارزشمندی از سوی تربیت بدنی شکل گرفته باشد و هدف از برگزاری انتخابات ایجاد انگیزه در بین تیم های ورزشی است که خود بتوانند رئیس هیئت فوتبال را انتخاب نمایند و اعتماد از دست رفته را بار دیگر بازیابند.

وی افزود: کسی که بعنوان رئیس هیئت انتخاب می شود بایستی همسو و زیر نظر تربیت بدنی فعالیت خود را ادامه دهد تا شاهد رشد فوتبال منطقه باشیم.

در ادامه به معرفی کاندیداهای مطرح شده رسید تا خود را معرفی و از برنامه های خود دیگران را مطلع نمایند.

رای گیری از نماندگان و سرپرستان باشگاه ها برنامه بعدی بود که طی آن ۸ رای از ۱۶ رای ماخوذه محمدی رای دادند. پس از قرائت آرا، محمود محمدی از کلیه کسانیکه ایشان را بعنوان فرد شایسته انتخاب کردند تقدیر و تشکر نمود.

در بخشی از انتخابات هیئت فوتبال بخش عسلویه از سوی تربیت بدنی این بخش از زحمات عبدالله حسینی، رئیس پیشین هیئت فوتبال عسلویه تقدیر و تشکر شد.