بازدید مدیرعامل پتروشیمی مرجان از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی
تاريخ ارسال خبر : 14 می 2022 | ساعت 16:37 | کد خبر: 37124 | sv359 | چاپ این مطلب

 

🔸👈 دکتر ” سپهدار انصاری نیک ” مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت پتروشیمی مرجان از نمایشگاه بیست و ششم صنعت نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی در محل نمایشگاههای بین المللی تهران بازدید کرد .

♻️ ✍️ به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شرکت پتروشیمی مرجان ، در جریان دومین روز از فعالیت بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز، پالایش و پتروشیمی ، صبح امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، دکتر ” سپهدار انصاری نیک ” مدیر عامل و عضو هیئت مدیره پتروشیمی مرجان از غر فه های مستقر در سالن های مختلف و همچنین از غرفه مشترک پتروشیمی مرجان و شرکتهای تابعه ” شستان ” در بیست و ششمین نمایشگاه بین اللملی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد .

💠 وی در جریان این بازدید با مثبت ارزیابی نمودن سطح ارائه توانمندی های داخلی درحوزه نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی و با اشاره به شعار نمایشگاه مبنی بر ” نفت دانش بنیان، تولید ایرانی ، صادرات جهانی تاکید کرد : دستاورد های تحولی قابل توجهی از تلاش دانشی و پیشرفت های فنی در بخش های مختلف صنعتی ، علمی و دانش بنیان در نمایشگاه عرضه شده است و این اقدام موثر نگاه جهانی در حوزه توانمندی های صنعت کشور را به خود معطوف نموده است و از این فرصت و ظرفیت باید در جهت پیشرفت تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین بهره گرفت .
💠 دکتر ” انصاری نیک ” تصریح کرد: شرکت پتروشیمی مرجان بعنوان یکی از شرکتهای تابعه ” شستان ” پیشرو و مصمم در تحقق تولید دانش بنیان است و در مسیر تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری تلاشهای هدفمند و تاثیر گذاری با توسعه تعاملات و ارتباطات با مراکز دانش بنیان برای فن آور شدن و ایجاد بهره وری هرچه بیشتر در فرآیندهای تولیدی را عملا آغاز نموده و بصورت ویژه اجرا می نمائیم .

💠 ایشان همچنین در این راستا از انعقاد ۴ قرارداد و یک تفاهم نامه همکاری توسط شرکت پتروشیمی مرجان با شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی صنعت نفت ،گاز ، پالایش و پتروشیمی خبر داد .

❌ گفتنی است درنمایشگاه امسال ۱۲۰۰ شرکت داخلی و ۴۴ شرکت خارجی از ۱۱ کشور جهان در ۸۱۵ غرفه دستاوردهای خود را ارائه نموده اند .
⭕️ بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی هر روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و ۲۶ اردیبهشت‌ماه به‌کار خود پایان می‌دهد .


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ