منطقه دوم دریایی سپاه ۶۷۱ واحد مسکونی تحویل مددجویان استان بوشهر داد
تاريخ ارسال خبر : 16 می 2022 | ساعت 23:29 | کد خبر: 37143 | sv374 | چاپ این مطلب

عسلویه نیوز؛ فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی خبر داد و گفت: در ساخت واحدهای مسکونی مددجویی ۶۷۱ طرح اجرا و بر اساس برنامه زمانبندی تحویل نیازمندان در روستاهای محروم استان شد.

به گزارش پایگاه خبری عسلویه نیوز؛ سردار رمضان زیراهی ظهر امروز در آیین تجلیل از مجریان ساخت واحدهای مسکونی مددجویی در استان بوشهر اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی را یکی از برنامه‌های مهم نیروی دریایی سپاه دانست و اظهار داشت: در این راستا طرح‌های عمرانی و زیرساختی در نقاط روستایی و کم‌برخوردار با همکاری نیروی دریایی سپاه اجرایی شده است.

وی با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی مددجویی توسط نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: در این راستا در مدت ۳ سال طرح‌های ساخت مسکن مددجویی در استان بوشهر اجرا و ۶۷۱ واحد مسکن توسط منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ساخته و بر اساس برنامه زمانبندی تحویل نیازمندان در روستاهای محروم شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به اجرا طرح‌های آبرسانی در نقاط مختلف استان بوشهر خاطر نشان کرد: اکنون طرح‌های آبرسانی در روستاهای مختلف استان بوشهر توسط منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران اجرایی شده که نوسازی شبکه آبرسانی در اولویت است.

زیراهی با بیان اینکه طرح آبرسانی با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اجرایی شده گفت: در اجرا این طرح ضمن نوسازی ۱۰۰ کیلومتر شبکه آبرسانی، ساخت مخازن ذخیره آب مورد توجه قرار گرفته است.

وی بهسازی و اجرا طرح‌های مورد نیاز در روستاها را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: نیروی دریایی سپاه تعمیر و بازسازی منازل مددجویان، ساخت مسجد و حسینیه و خانه عالم، سرویس بهداشتی و دیگر طرح‌های مورد نیاز محرومان اجرا کرده است./حسین محمدی زاده


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ