تعیین‌تکلیف نهایی خودروهای وارداتی در گمرک بوشهر/ صدور مجوز فروش ماشین‌آلات سنگین
تاريخ ارسال خبر : 16 می 2022 | ساعت 23:32 | کد خبر: 37149 | sv337 | چاپ این مطلب

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه فروش اموال تملیکی در کل کشور ۶۲ درصد افزایش یافته است گفت: بیش از یک هزار تن روغن موجود در انبارها با دریافت مجوزهای لازم در اختیار ستاد تنظیم بازار قرار گرفته است.

 سید عبدالمجید اجتهادی ظهر امروز در مراسم معرفی مدیرکل جدید جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر با بیان اینکه هم‌اکنون ۵۴ درصد کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی فاقد رأی قطعی است، اظهار داشت: با همکاری، هماهنگی دستور فروش بخش از این کالاها صادر شده است.

وی از افزایش ۶۰ درصدی فروش کالاهای سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی خبر داد و بیان کرد: معدوم کالاهای فاسد شدنی و تاریخ گذشته ۱۳۲ برابر افزایش یافته و تعیین تکلیف اموال تملیکی رشد ۶۰۰ درصدی داشته است.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه در استان هرمزگان میزان تعیین تکلیف کالاها در سه ماه آخر سال گذشته، نسبت به سال ماقبل آن بیش از ۶۰۰ برابر شده است افزود: خودروهای موجود در گمرک بوشهر در آستانه تعیین تکلیف نهایی است.

وی از صدور مجوز فروش ماشین‌آلات سنگینی به‌عنوان کالای متروکه در گمرک بوشهر خبر داد و بیان کرد: مجوز فروش ماشین‌آلات سنگینی از سوی حاکم شرع صادر شده ولی برخی مجوزهای آن مانند کمیسیون ماده یک است که دولت تدابیری در این زمینه دارد.

اجتهادی از توزیع روغن خوراکی خبر داد و تصریح کرد: بیش از یک هزار تن روغن موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی با دریافت مجوزهای لازم در اختیار ستاد تنظیم بازار قرار گرفته است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه کرد: در ارتباط با فروش اموال تملیکی کالاهایی که در اختیار نهادهای حمایتی قرار می‌گیرد اولویت واگذاری بر عهده دستگاه‌های استانی گذاشته شده است.

در این ‌مراسم ضمن قدردانی از خدمات محمد صادقی مدیر پیشین اموال تملیکی بوشهر، با حکمی از سوی سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان، رحیم بهادری به‌عنوان مدیر جدید جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی این استان منصوب شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ