انعقاد تفاهم‌نامه‌های شرکت مخازن سبز عسلویه در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی تهران
تاريخ ارسال خبر : 17 می 2022 | ساعت 23:58 | کد خبر: 37153 | sv482 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز”  انعقاد تفاهم‌نامه‌های شرکت مخازن سبز عسلویه حاصل حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی تهران شد.

🔰✍️ به گزارش پایگاه خبری “عسلویه نیوز” باحضور امیر سرتیپ دوم دکتر فرشاد نجفی پور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و مهندس یزدانی کاشانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز و دیگر مسئولین شستان و‌ مخازن سبز و همچنین کارکنان چندین تفاهم نامه همکاری با شرکت‌ها و بانک‌های مختلف منعقد گردید که از جمله دستاوردهای این شرکت از حضور فعال خود در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران به شمار می‌رود.

💢 شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در راستای نامگذاری سال ۱۴۰۱ به «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» توسط مقام معظم رهبری با حضور در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران ضمن معرفی توانایی‌ها و دستاوردهای خود به بازدیدکنندگان و مقامات حاضر در نمایشگاه، اقدام به امضای چندین تفاهم‌نامه مهم با چندین شرکت و بانک نمود.

💢 از جمله این تفاهم‌نامه‌ها می‌توان به تفاهم‌نامه با دو بانک اشاره کرد که بر اساس آنها همکاری این بانک‌ها با شرکت جهت ارائه خدمات مالی و بانکی گسترش خواهد یافت.

💢 همچنین این بانک‌ها به سازندگان و تامین کنندگان ماشین آلات، تجهیزات و قطعات، تاسیسات نصب و ساختمان و پیمانکاران هلدینگ شرکت‌های تابعه خدمات بانکی و اعتباری ارائه خواهند کرد.

💢 تفاهم‌نامه‌های دیگری نیز من جمله با شرکت‌های دانش‌بنیان جهت ارائه خدمات استاندارد پشتیبانی از نرم‌افزارها، تولید و تامین پمپ‌های بزرگ و توربین آبی و تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه منعقد گردید.

💢 انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها می‌تواند پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت مخازن سبز را شتاب دوچندان ببخشد و در طراحی و اجرای پروژه‌های شرکت تاثیر بسزایی داشته باشد.

💢 همچنین در روز پایانى نمایشگاه مهندس یزدانى کاشانى مدیر عامل با سردار فرحى جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و علی‌عسگری مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس دیدار کرد./انتهای خبر

 


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ