پیام عبدالمجیدکمالی رئیس روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 18 می 2022 | ساعت 1:03 | کد خبر: 37157 | sv647 | چاپ این مطلب

🔰✍️به مناسبت روز روابط عمومی عبدالمجیدکمالی رئیس روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در گفتگو با خبرنگار عسلویه نیوز پیامی صادر کرد.

پیام به شرح ذیل مى باشد

۲۷ اردیبهشت ماه روزی که در سطح جهانی نیز به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده، به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات تعیین گردیده است.

این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را بعنوان هنر هشتم گرامی بداریم و کارآیی و اهمیت آن را مورد بررسی قرار دهیم.

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده به گونه ای که عملکرد روابط عمومی‌ها تاثیر بسزایی در موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی دارد.

همچنین روابط عمومی به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند؛ به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

ما در روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه تلاشمان همواره بر این بوده که همه فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت را که حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی همه کارکنان و مدیران شرکت است، به شکلی موثق در سطح ملی و منطقه‌ای خبررسانی کنیم تا وجهه‌ای معتبر برای شرکت ترسیم کنیم. از طرفی دیگر کوشیده‌ایم که عامل ارتباطی بین کارکنان و کارگران با مسئولان و مدیران شرکت باشیم تا مسائل و درخواست‌های آنها را به سطوح بالای شرکت منتقل کنیم. همچنین برگزاری جشن و مراسم به مناسبت‌های مختلف را شروع کرده‌ایم و امیدواریم با گسترش امکانات و توانایی‌های خود، تنوع و گستردگی بیشتری در برگزاری این گونه جشن‌ها داشته باشیم.

روابط عمومی شرکت مخازن سبز ضمن تبریک این روز به همه فعالان عرصه خبررسانی، امیدوار است بتواند گام بلندی در راستای توسعه قابلیت‌های تخصصی و فنی خود بردارد تا مثل همیشه زبان گویا و رسای شرکت و همه کارکنان و مدیران آن باشد.گزارش: حسین محمدی زاده


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ