- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

دیدار با بهاییون، چراغ سبز نشان دادن به رژیم صهیونیستی است

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه مطرح کرد: دیدار با بهاییون، چراغ سبز نشان دادن به رژیم صهیونیستی است.امام جمعه عسلویه [1]

 به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی پیشاپیش میلاد امام زمان(عج) را تبریک و خواستار برگزاری با شکوه جشن‌های نیمه شعبان شد.

وی امام زمان(عج) را شاهراه هدایت دانست که این هدایت شامل اهل زمین است و حتی غیر مسلمانان نیز شامل این هدایت هستند.

امام جمعه عسلویه خاطر نشان کرد: خدا بشر را بدون هدف و مقصد نیافریده و هدایت امام عصر(عج) جهانی و متعلق به تمام بشریت است، بنابر این اگر انسانی باشد که جویای حق باشد از هدایت آن شاهراه هدایت بهره‌مند خواهد شد و هدایت آن حضرت مخصوص قوم یا شهر و کشور و مکان خاصی نیست.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه پایداری و ثبات زمین به خاطر وجود پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) است، گفت: اگر حجت خدا در زمین نباشد زمین متلاشی می‌شود و این که موجودات در زمین عذاب نمی‌شوند به برکت وجود حجت خداست و به این وسیله عذاب از مردم دفع می‌شود.

وی یادآور شد: پیامبر اسلام(ص) در سخنی فرمود ستارگان مایه آرامش آسمان و اهل بیت من باعث آرامش  زمین هستند و وجود امام زمان(عج) مایه آرامش و آسایش اهل زمین است.

امام جمعه عسلویه در خطبه دوم نیز به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار شرکت کنندگان مسابقات قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر انقلاب فرمودند«امت اسلامی امروز بیش از هر زمان نیازمند تعالیم و معارف قرآن است» و این امر نشانه جایگاه قرآن است.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: واقعیت زندگی مسلمانان فاصله زیادی با قرآن دارد اگر افراد جامعه با قرآن آشنا باشند دنیا سراسر نور است و تاریکی در آن نیست مشکلات امروز جهان اسلام فاصله گرفتن از معارف قرآن است.

وی یادآور شد: رهبری عزیز به قدرت واقعی اشاره فرمودند، قدرت واقعی در ایمان و پایداری و استقامت است و علت ایران هراسی دشمنان نیز اقتدار بر مبنای اسلام است.

امام جمعه عسلویه گفت: امروز هراس دشمن از ایمان ما به اسلام و ارزش‌های اسلامی است، دشمن از از اسلام مقتدر و شجاع می‌ترسد و تا زمانی که به آموزه‌های دینی تکیه کنیم و از اصول و ارزش‌ها عقب‌نشینی نکنیم خواب‌های آشفته دشمن ما را رها نمی‌کند.

هاشمی‌نژاد با تبریک سوم خرداد سالروز آزادی غرور آفرین خرمشهر به دست رزمندگان بیدار دل در عملیات بیت‌المقدس افزود: آزادی خرمشهر با سلاح‌ها و تجهیزات مدرن انجام نشد، بلکه اخلاص ایمان و توکل بر خدا باعث آزادی خرمشهر شد  یاد و نام شهدای عزیز فتح خرمشهر را گرامی می‌داریم.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله سعیدی گفت: عشق به حضرت امام (ره) در تاروپود وجود این شهید عزیز موج می‌زد و گفت «اگر خون من را بریزید در هر قطره خونم کلمه خمینی می‌بینید»  این عالم بزرگ برای انقلاب نقش‌آفرینی کرد و در این راه به شهادت رسید.

امام جمعه عسلویه به دیدار فرزند یکی از مسئولان با بهاییان اشاره کرد و ابراز داشت: حرکت وقیحانه فرزند یکی از شخصیت‌های انقلابی و هم‌نشینی با بهاییان نجس، شرم آور بود.

هاشمی‌نژاد افزود: خودش گفته که نظام اسلامی باعث آشنایی و دوستی من با بهاییان شده اگر من را به زندان نمی‌انداختند با اینها آشنا نمی‌شدم، کسی که به زندان می‌رود باید عبرت بگیرد و نظام اسلامی با هیچ کس تعارف ندارد.

وی با بیان اینکه او حتی حرف پدر را هم گوش نمی‌کند گفت: پدر می‌گوید باید توبه کند و جبران کند ولی او می‌گوید از کارش پشیمان نیست.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی یک روز می‌گفت فایزه مخلص انقلاب است اظهار داشت: این حرکت او چراغ سبز نشان دادن به رژیم صهیونیستی است و هرکس سوء نیتی نسبت به نظام اسلامی داشته باشد دیر یا زود رسوا و روسیاه می‌شود و باطن خباثت آلود او نمایان می‌شود.

وی افزود: ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب زیاد است و از دستگاه قضا می‌خواهیم با این افراد قاطعانه و انقلابی برخورد کند تا درس عبرتی برای دیگران باشد و باید با این قضیه به شدت برخورد شود.انتهای پیام/ح.ل