- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مدیران از کاغذبازی در اداره امور بپرهیزند

عسلویه نیوز” ایوب پاپری مقدم صبح امروز در جمع مدیران اجرایی استان بوشهر در خصوص برنامه پنجم توسعه اظهار داشت: در تدوین برنامه پنجم توسعه، همتی عالی مشاهده شده و مجریان متوجه شده‌اند که اگر براساس برنامه حرکت کنیم راه مشخص می‌شود.
وی افزود: با اختصاص یکهزار و ۳۵۰ میلیارد تومان به مسائل فرهنگی بسیاری از کارهای فرهنگی که تا الان ماهیت برنامه‌ای نداشته سامان می‌یابد.
نماینده دشتستان در مجلس گفت: در برنامه پنجم توسعه تا آنجایی که لازم است به عدالت توجه ویژه‌ای شده است و مدیران نیز باید این نگاه عدالت محور را به شهرستان‌ها و روستاها گسترش دهند.
پاپری مقدم تاکید کرد: استان بوشهر علاوه بر نفت و گاز ظرفیت‌های عمده دیگری هم دارد و برای برنامه‌ریزی توسعه‌ای باید به دیگر ظرفیت‌ها هم توجه کنیم.
وی افزود: با وجود فراهم بودن امکانات لازم در شهرک‌های صنعتی استان، این شهرک‌ها آنچنان که باید فعالیت مناسبی ندارند و در حال رکود هستند.
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر یادآور شد: با توجه به نامگذاری امسال بنام جهاد اقتصادی، اقدام شایان توجهی در این استان صورت نگرفته است که باید دلیل این امر را پیدا کنیم.
وی در ادامه با بیان اینکه برای رسیدگی به این موضوع، نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب می‌فرستیم، عنوان داشت: باید با نگاهی جهادی، مشکلات استان را رفع کنیم.
پاپری مقدم تاکید کرد: مدیران اجرایی استان باید از پیچ و خم‌ها و کاغذ بازی بیرون آمده و اقدامات عملیاتی خود را عملی کنند.
وی با بیان اینکه امروز اشتغال جوانان مهم‌ترین دغدغه مردم و مسئولان است، اظهار داشت: با انجام کارهای سطحی ممکن است به شکل مقطعی آمار اشتغال را بالا و نرخ بیکاری را کاهش داد ولی این مشکل همچنان وجود دارد.
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به اهمیت شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر گفت: شورای برنامه ریزی باید به اتاق فکری تبدیل شود که در آن تصمیم‌گیری‌های مهم و ضروری صورت می‌گیرد.