- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برگزاری اردوی تخصصی فرهنگی آموزشی با حضور ۱۸۰۰ دانش‌آموز عسلویه

“عسلویه نیوز” معاون آموزش و پرورش عسلویه از برگزاری اردوی تخصصی فرهنگی آموزشی با حضور ۱۸۰۰ دانش‌آموز عسلویه خبر داد.آموزش [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” غلامرضا قاسمی بعد از ظهر امروز در نشست ساماندهی اوقات فراغت عسلویه اظهار کرد: تقویت اوقات فراغت دانش‌آموزان و اجرای برنامه‌های متنوع و با‌کیفیت باید در دستور کار مسئولان و متولیان امور قرار گیرد.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به اردوهای دانش‌آموزی و افزایش محتوای برنامه‌های اوقات فراغت در دستور کار مجموعه مدیریتی آموزش و پرورش قرار دارد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه از برگزاری اردوی فرهنگی آموزشی ویژه دانش‌آموزان شهرستان عسلویه همزمان با فصل اوقات فراغت با مشارکت شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد خبر داد.

قاسمی تصریح کرد: در راستای طرح اوقات فراغت به منظور بالا بردن روحیه شادی و نشاط و همچنین آموزش مهارت‌های زندگی، تعداد یک‌هزار و ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان پسر و دختر این شهرستان در قالب ۴۲ اتوبوس در طی دو مرحله به اردوی فرهنگی و آموزشی اعزام خواهند شد.

معاون آموزش و پرورش شهرستان عسلویه با بیان اینکه اردوی فرهنگی و آموزشی همزمان با فصل اوقات فراغت در تابستان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: اجرای مسابقات علمی و فرهنگی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، زیارتی و سیاحتی و استفاده از امکاناتی از قبیل سینمای سه‌بعدی از جمله برنامه‌های اجرایی در این اردوی بزرگ دانش‌آموزی است.

وی از همکاری‌های صیمیانه شرکت پازارگاد به‌ویژه مدیر‌عامل این مجموعه در برنامه‌های فرهنگی ـ تربیتی با اداره آموزش و پرورش عسلویه تقدیر و تشکر کرد.