- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه در کنار دریافت یارانه

عسلویه نیوز” محمدرضا رحیمی در آیین آغاز عملیات اجرایی سد گرین نهاوند با اشاره به اینکه بدون ولایت مجال تنفس نیست، اظهار داشت: در هیچ سرزمینی، انقلابی همچون انقلاب اسلامی شکل نگرفته است چون این انقلاب متکی به اسلام و ولایت است.
وی با بیان اینکه دشمنان ما به خاطر این هویت با انقلاب اسلامی در ستیزند، افزود: آن چه که ما را به خدا و رسول خدا متصل می‌کند، همان ولایت است.
معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: آنهایی که اهل ولایت هستند باید راه را برای تحقق شعار مقام معظم رهبری مهیا کنند.
وی در ادامه ابراز داشت: این دولت از ابتدا پرتلاش و با کوشش بوده و همه این‌ها به خاطر وجود ارزشمند دکتر احمدی‌نژاد است.
رحیمی افزود: وقتی کسی که سکان هدایت در دست اوست و شب و روز نمی‌شناسد همه به تبع آن در حرکت هستند.
وی بیان داشت: مفهوم پیام مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد اقتصادی به معنای آن است که تلاش بیشتر از آنچه که تا حالا بوده، باشد.
معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: امسال مصمم هستیم بیش از سال گذشته تلاش کنیم و امیدواریم که کسی یا کسانی موانع کار نشوند.
وی افزود: اگر کار با درگیری‌های سیاسی مواجه نشود کند پیش نمی‌رود و هنگامی که علم و عقل کار را پیش برند به بهره‌وری بیشتر میرسیم.
رحیمی با اشاره به این که انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم، ادامه داد: باید انتخابات سر جای خودش باشد و دولت، قوه قضائیه و مجلس نیز هر کدام وظایف خودشان را انجام دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از اعطای وام قرض‌الحسنه بدون بهره به خانواده‌ها برای ریشه‌کنی فقر خبر داد و گفت: دولت بنا دارد در کنار پرداخت یارانه، وام قرض‌الحسنه نیز اعطا کند و به عنوان نمونه برای هر خانواده چهار نفری که حدوداً ۲۰۰ هزار تومان یارانه می‌گیرند ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان وام دهد تا این خانوار چهار نفری پایه‌های زندگیش را محکم کند و از فقر خارج شود.
معاون اول رئیس جمهور افزود: تلاش ما بر این است که بساط فقر از کشور برچیده شود و یک کشور نمونه در دنیا درست کنیم که بتوانیم ادعا کنیم که ریشه فقر را از بین برده‌ایم.
وی در ادامه به تلاش دولت در بخش اشتغال اشاره کرد و ابراز داشت: دولت بنا دارد در سال جاری ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد کند.
رحیمی به گسترش مشاغل خانگی اشاره کرد و ابراز داشت: باید مشاغل خانگی در سطح کشور گسترش یابد این و توانایی وجود دارد.
وی در ادامه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سد گرین نهاوند افزود: نهاوند شهری با قدمت بسیار است و ریشه در تاریخ کهن این سرزمین دارد و نهاوند نامی است که هر ایرانی به آن افتخار می‌کند.
معاون اول رئیس جمهور در پایان ضمن تشکر از نمایندگان استان در پیگیری مطالبات مردمی گفت: عده‌ای فقط در مجلس نطق می‌کنند و عده‌ای از نمایندگان به دنبال ایجاد کارهای بزرگ برای مردم هستند.