- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

یک‌هزار بسیجی از عسلویه به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شدند

“عسلویه نیوز” فرمانده سپاه عسلویه گفت: عزت و عظمت و استقامت ایران اسلامی در جهان مرهون امام خمینی(ره) است.

خبرگزاری فارس: عظمت و استقامت ایران اسلامی در جهان مرهون امام(ره) است

به گزارش “عسلویه نیوز” احمد ملکوتی بعد از ظهر امروز در آیین اعزام کاروان عاشقان روح‌الله در عسلویه اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) از شخصیت‌های بزرگ و ارزشمند تاریخ است و نقش ایشان در هدایت مردم بسیار ارزنده و مهم است.

وی افزود: حمایت بی‌نظیر مردم از امام خمینی(ره) موجبات پیروزی انقلاب اسلامی ایران را فراهم کرد و امروز نیز در کشورهای اسلامی شاهد الگوبرداری از قیام و انقلاب اسلامی ایران هستیم.

فرمانده سپاه عسلویه با اشاره به اعزام یک‌هزار بسیجی از عسلویه به مرقد مطهر امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: بسیجیان عزیز همواره عاشق امام راحل و عظیم‌الشان هستند و در ابن ایام شاهد استقبال بی‌نظیر عاشقان روح‌الله هستیم.

ملکوتی تصریح کرد: شخصیت حضرت امام(ره) به عنوان یک الگوی تمام عیار برای همه جهانیان است و عزت و عظمت و استقامت ایران اسلامی در جهان مرهون این شخصیت ارزشمند است.

وی اضافه کرد: باید برای زنده نگهداشتن ارزش‌های والای امام (ره) در جامعه و انتقال آن به نسل‌های آینده و آشنایی بیشتر با این شخصیت تلاش بیشتری صورت گیرد.

فرمانده سپاه عسلویه گفت: هرساله از تمام جهان در سالروز ارتحال این شخصیت والامقام سوگواران به مرقد مطهر آن حضرت اعزام می‌شوند و بسیجیان نیز همراه این کاروان‌ها به منظور شرکت در مراسم سوگواری پیشقدم خواهند بود.

ملکوتی اذعان داشت: هم‌اکنون بسیجیان عسلویه به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند و امیدوار هستیم هر روز شاهد گسترش فرهنگ والای انقلاب اسلامی در جهان باشیم.

این مسئول با تقدیر از بخشدار عسلویه گفت: بخشدار عسلویه همکاری بسیار خوبی با ستاد ارتحال امام(ره) داشته‌اند و تمام دستگاه‌های اجرایی نیز تلاش خوبی برای اعزام عاشقان داشته‌اند.