- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

صنعت نفت از طرح‌های پژوهشی حمایت می‌کند

قائم‌مقام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: صنعت نفت از طرح‌های پژوهشی حمایت می‌کند.

خبرگزاری فارس: صنعت نفت از طرح‌های پژوهشی حمایت می‌کند

به گزارش “عسلویه نیوز” غلامرضا غریبی شامگاه شنبه در نشست با نخبگان دانشگاهی بورسیه اعزام به خارج در سالن همایش‌های منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز کشور است و روز به روز شاهد رشد و توسعه این منطقه هستیم.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از محققان و پژوهشگران افزود: وحدت و گسترش فعالیت نخبگان علمی کشور با صنعت نفت، همواره اثرگذار بوده و انتظار داریم تداوم یابد.

قائم‌مقام پارس جنوبی خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس نیز حضور موثر دانشگاه صنعت نفت و نخبگان علمی کشور در زمینه انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و به روز نگهداشتن تاسیسات چشمگیر و تاثیرگذار بود.

غریبی ادامه داد: این ارتباط موثر و حضور فعال جوانان دانشگاهی در دوران دفاع مقدس، تاثیر فراوانی بر پیشبرد اهداف صنعت نفت داشت و موجب فعال نگه داشتن تاسیسات و واحدهای عملیاتی شد.

وی از حمایت صنعت نفت از طرح‌های پژوهشی خبر داد و اذعان کرد: سازمان منطقه ویژه پارس به منظور توسعه و حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی، از انجام فعالیت‌های اثربخش تحقیقاتی و ارایه پیشنهادهای سازنده و انجام پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با صنعت نفت و گاز، حمایت و پشتیبانی می‌کند.

قائم‌مقام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: در این ارتباط با توجه به ساختار سازمانی مدیریت پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اعتبارات مناسب و نیاز به حضور فعال و مستمر نیروهای تحصیل کرده و ارزشی در بخش‌های مختلف عملیاتی، ضمن حمایت از نخبگان کشور از دانش فنی و توان علمی آنان نیز استفاده خواهیم کرد.

غریبی اضافه کرد: امروز استقلال و خودکفایی و اعتماد به نفس ما در تمام حوزه‌ها و بخش‌های صنعت نفت به بار نشسته و در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور، همت و توانمندی نیروهای ارزشی در ساخت و توسعه پارس جنوبی چشمگیر و ستودنی است.

وی یادآور شد: باید دست به دست هم دهیم و با همه توان و ظرفیت برای توسعه صنعت نفت ایران اسلامی گام برداریم.