- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

باشگاه تراکتورسازی و تکلیف سرمربی تیم

سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام کرد: سرمربی تیم فوتبال این باشگاه تا دو روز آینده انتخاب و معرفی می شود.


   به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، باشگاه مذاکراتی با گزینه های داخلی و خارجی انجام داده و با در دست داشتن برنامه های گزینه های مورد نظر ظرف دو روز آینده سرمربی تیم را انتخاب و معرفی خواهد کرد.


بنابر گزارش این سایت، توافقات صورت گرفته با پرویز مظلومی نیز براساس اهداف و برنامه های باشگاه بوده و پس از بررسی برنامه های ارایه شده از سوی این مربی، تصمیم گیری نهایی صورت خواهد گرفت.


تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که با کسب ۶۶ امتیاز عنوان نایب قهرمانی فصل یازدهم و جواز حضور در جام باشگاه های آسیا را کسب کرد، در فصل پیش رو در سه جام حذفی، لیگ برتر و باشگاه های آسیا رو در روی حریفان داخلی و خارجی قرار می گیرد.


همچنین قرار بود تمرینات این تیم از روز گذشته آغاز شود که به دلیل تعیین نشدن مربی تیم این کار صورت نگرفت و احتمالا از شانزدهم خردادماه جاری و با مشخص شدن مربی تیم آغاز شود.


کسب حداقل یک جام و آبروداری در جام باشگاه های آسیا از برنامه های تعیین شده از سوی هیات مدیره برای این تیم در فصل پیش روست.


این تیم در مدت سپری شده از فصل نقل و انتقالات دو بازیکن پرتغالی به نام های ژائو ویلا و آنسلمو گونزالس را به مدت دو فصل در اختیار گرفته و با فلاویو لوپز پرتغالی و مرتضی اسدی دو ساله تمدید قرارداد کرده است.