- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

راه‌اندازی ۲ شعبه اقماری تامین اجتماعی در عسلویه

“عسلویه نیوز” فرماندار شهرستان عسلویه از راه‌اندازی دو شعبه اقماری تامین اجتماعی در عسلویه خبر داد.اسماعیلی [1]

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی عصر امروز در نشست با مسئولان اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این منطقه از دغدغه‌های اساسی مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان عسلویه است.

فرماندار شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: سالانه درآمدهای قابل توجهی نصیب سازمان تامین اجتماعی در این منطقه می‌شود که خود این موضوع سبب شد تا این سازمان در شهرستان عسلویه بیمارستان راه‌اندازی کند و امیدواریم خدمات بهتری از این سازمان در شهرستان عسلویه شاهد باشیم.

اسماعیلی از راه‌اندازی دو شعبه اقماری تامین اجتماعی در عسلویه خبر داد و بیان کرد: با رایزنی انجام شده به زودی دو شعبه اقماری تامین اجتماعی در شهر نخل تقی و بخش چاه مبارک در شهرستان عسلویه راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم عسلویه در معرض انواع آسیب‌های زیست‌محیطی هستند و باید خدمات بهتر و موثرتری به مردم در حوزه بهداشت و درمان ارائه شود، افزود: استاندار بوشهر تاکید زیادی بر بهبود خدمات‌رسانی به مردم عسلویه به ویژه در حوزه درمانی دارد و باید بیشترین خدمات در این حوزه ارائه شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون هزینه‌های درمانی به شدت کاهش یافته و تنها ۱۰ درصد هزینه درمان را مردم می‌پردازند و در روستاها تنها پنج درصد هزینه درمان بر عهده مردم است، خواستار تجهیز مراکز و خانه‌های بهداشتی در روستاها و شهرهای مختلف عسلویه شد.