- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

دیدارهای سری تیم حریری و جعجع با مقامات امنیتی سعودی و اسرائیلی در ریاض

منابع خبری از دیدارهای محرمانه دست‌نشاندگان جعجع و حریری با مقامات ارشد امنیتی سعودی و صهیونیستی در ریاض با هدف به آشوب کشاندن عرصه داخلی لبنان خبر می‌دهند.

خبرگزاری فارس: دیدارهای سری تیم حریری و جعجع با مقامات امنیتی سعودی و اسرائیلی در ریاض

به گزارش فارس به نقل از هفته‌نامه المنار، محافل آگاه عربی تاکید کردند که فرماندهان گروه‌های مسلح وابسته به “سمیر جعجع” و گروه “سعد الحریری” دیدارهای محرمانه‌ای را با مقامات ارشد امنیتی و اطلاعاتی سعودی در ریاض عربستان انجام داده‌اند.

این محافل در ادامه می‌افزایند: این دیدارها بیش از دو هفته پیش در پایتخت عربستان در حال انجام است و هدف آنها بحث و تبادل نظر درباره چگونگی به آشوب و هرج و مرج کشاندن اوضاع در عرصه داخلی لبنان است.

منابع فوق تاکید می‌کنند که هدف دیگر این دیدارها بررسی چگونگی تحمیل حاکمیت و سلطه کامل گروه‌های وابسته به جعجع و الحریری بر برخی مناطق مرزی لبنان و نگهداری سلاح و تجهیزات نظامی در آنها و پناه دادن تروریست‌ها در این مناطق جهت به خدمت گرفتن آنها در زمان مناسب برای فتنه‌انگیزی در عرصه داخلی لبنان است.

این محافل در ادامه افزودند: در این نشست‌ها عناصر امنیتی از رژیم صهیونیستی هم حضور دارند و مشارکت آنها در این نشست‌ها در راستای هماهنگی‌های امنیتی بین ریاض – تل‌آویو صورت می‌گیرد که تا سرحد فرود آمدن جنگنده‌های صهیونیستی در پایگاه‌های هوایی سعودی پیش رفته است.

بر اساس این گزارش، گروه‌های مسلح وابسته به جعجع و الحریری طی هفته‌های گذشته برای به خدمت گرفتنن مزدوران خارجی سفرهایی به پاکستان، لیبی و قطر نیز داشته‌اند تا پس از فراخواندن آنها به لبنان از آنان برای انجام عملیات‌های تروریستی استفاده کنند.