- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کتاب «پوستر رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری» که گلچینی از ۱۰۰ پوستر انتخاباتی در دو قرن اخیر در آمریکا است، منتشر شد.

خبرگزاری فارس: تمام پوسترهای انتخاباتی روسای جمهوری آمریکا در یک کتاب + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از لس‌آنجلس تایمز [1]،‌ در‌حالی که تنها چند ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، کتابخانه کنگره‌ آمریکا کتاب «پوستر رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری» که گلچینی از ۱۰۰ پوستر انتخاباتی در دو قرن اخیر است، را منتشر کرده است.

 

تا پیش از عصر گردش ۲۴ ساعته اخبار و مناظره‌های تلویزیونی، عمده‌ترین راه شناخت مردم از کاندیداهای ریاست‌ جمهوری و عقاید آنها از طریق پوستر‌های انتخاباتی بود. کتابخانه کنگره آمریکا با انتشار کتاب« پوستر های رقابت های انتخابات ریاست جمهوری» به پوسترهای کاندیداهای ریاست جمهوری در دو قرن اخیر پرداخته است.

این کتاب با انتخابات ۱۸۲۸ آمریکا آغاز می‌شود که اندرو جکسون و جان‌کینسی در آن انتخابات حضور داشتند و تا سال ۲۰۰۸ و رقابت میان اوباما و مک کین ادامه می‌یابد.

 

 

رالف ایوبانکس، یکی از مسئولان انتشارات کتابخانه کنگره، در خصوص انتخاب سال ۱۸۲۸ گفت: ما از این سال شروع کردیم زیرا این اولین انتخاباتی در آمریکا بود که رای دهندگان برای رای دادن نیازی نداشتند تا ملک یا زمین داشته باشند.

با مرور این پوسترهای انتخاباتی اگر چه چهره‌های انتخاباتی تغییر پیدا می کنند اما ماهیت سیاست‌های انتخاباتی همچنان یکسان می‌مانند؛ حمله رقبا به یکدیگر و متهم ساختن یکدیگر به فساد و تبانی. برای نمونه مخالفان جکسن او را در حالی که یکی از ژنرال‌های ارتش را کشته است نقاشی کرده‌اند و از سوی دیگر آدامز در‌حالی که در کنار یکی از پدران آمریکا تصویر شده، دیده می‌شود.

 

رایج‌ترین شعارهایی که در میان شعارهای انتخاباتی دیده می‌شوند عبارتند از «احیای آمریکا» و «پیشرفت و حرکت به جلو». از سوی دیگر در این کتاب شاهد تکرار کاندیداهای مرد هستیم که با پیشه‌ و پیشینه مختلف و گوناگون در انتخابات شرکت داشته‌اند.

در میان پوسترهای انتخاباتی کاریکاتورهایی نیز دیده می‌شوند که با توجه به شخصیت‌های این افراد و فضای انتخاباتی کشیده شده‌اند و نام‌های مستعار یا ساختگی آنها نیز در این تصاویر دیده می‌شوند.