۲ فضای آموزشی جدید آموزشی در شبانکاره راه‌اندازی می‌شود
تاريخ ارسال خبر : 6 ژوئن 2012 | ساعت 20:01 | کد خبر: 14681 | sv101 | چاپ این مطلب

رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره گفت: در سال تحصیلی آینده، دو فضای آموزشی جدید آموزشی در شبانکاره راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری فارس: 2 فضای آموزشی جدید آموزشی در شبانکاره راه‌اندازی می‌شود

به گزارش “عسلویه نیوز” مرتضی دریاییان بعد از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شبانکاره اظهار داشت: توسعه فضاهای آموزشی و اجرای طرح سند تحول بنیادین از مهم‌ترین اولویت‌های آموزش و پرورش شبانکاره است.

وی افزود: افزایش فضاها و تجهیزات آموزشی و کیفیت بخشیدن به سطح تعلیم و تربیت از جمله برنامه‌هایی است که در سال جدید تحصیلی مورد توجه قرار می‌گیرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره در ارتباط با طرح تجمیع مدارس ابتدایی روستایی مطالبی را بیان کرد و از اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستاها خواست که نظرات خود را در این زمینه بیان کنند.

دریاییان با اشاره به اهمیت برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان افزود: افزایش محتوای برنامه‌های اوقات فراغت مورد توجه مسئولان قرار دارد و به ویژه در تابستان امسال تمهیدات لازم برای این مهم اندیشیده شده است.

وی از تجهیز هشت پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزان در شبانکاره خبر داد و گفت: پنج پایگاه و سه کانون فرهنگی تربیتی برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستانی در نظر گرفته شده است.

دریاییان با اشاره به وضعیت آغاز سال تحصیلی نیز اذعان کرد: تعداد ۳۱۰ دانش‌آموز کلاس اولی در این بخش ثبت‌نام کرده‌اند و در سال تحصیلی آینده دو فضای آموزشی به فضاهای این بخش افزوده می‌شود.

بخشدار شبانکاره نیز اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقویت این نهاد موجبات پیشرفت جامعه می‌شود.

مختار چترسنجی افزود: در راستای اجرای سند تحول بنیادین باید همه مسئولان اهتمام ورزند و بدون تردید اجرای این طرح در رشد کیفیت کار آموزش و پرورش تاثیرگذار است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ