- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اجرای پروژه‌های نوین ساحل‌سازی در عسلویه

“عسلویه نیوز” شهردار عسلویه از اجرای پروژه‌های نوین ساحل‌سازی در عسلویه خبر داد.علی ماندگار [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” علی ماندگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ان در عسلویه اظهار داشت: عمران و توسعه شهر عسلویه از اساسی‌ترین ماموریت‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری عسلویه است و به فضل خدا در این مسیر از تمام توانمندی موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

وی افزود: اجرای طرح‌های زیربنایی به منظور زیباسازی شهر و بهبود وضعیت مبلمان شهری در دستور کار شهرداری عسلویه قرار دارد که امیدوار هستیم به نتایج مورد نظر برسیم.

شهردار عسلویه خاطرنشان کرد: عسلویه علاوه بر دارا بودن تاسیسات عظیم نفت و گاز و پتروشیمی، دارای جاذبه‌های ارزشمند توریستی و گردشگری است و توسعه زیرساخت‌های گردشگری موجبات استفاده بهینه از این ظرفیت می‌شود.

ماندگار تصریح کرد: ساحل عسلویه دارای زیبایی‌های خاصی است و توسعه ساحل و ایجاد اماکن گردشگری و توریستی در این منطقه مورد توجه مدیریت شهری قرار دارد.

وی یادآور شد: شهرداری عسلویه در کنار فعالیت‌های عمرانی و زیباسازی شهر، به مسایل فرهنگی و اجتماعی نیز توجه دارد و از ابتدای امسال تاکنون چند برنامه در این مسیر انجام گرفته است.

شهردار عسلویه بیان کرد: استاندار بوشهر تاکید بسیار زیادی بر عمران شهری در بنادر استان دارد و امیدوار هستیم با اجرای پروژه‌های ساحل‌سازی و زیباسازی بنادر در این مسیر به نتایج لازم برسیم.

ماندگار گفت: اجرای پروژه‌های نوین ساحل‌سازی در عسلویه از برنامه‌های مهم در عسلویه است که امیدواریم موجبات جذب گردشگران و ماندگاری آنها را فراهم کند.

وی افزود: در فروردین ماه امسال با راه‌اندازی تورهای گردشگری و توریستی شاهد استقبال مردم بومی و مهمانان این شهرستان بودیم که این روند باید در تمام ایام سال تداوم داشته باشد.