- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ساخت فیلم مستند بسیج سازندگی در بوشهر

محسن رضایی‌نژاد جمعه شب در نشست کارگروه فرهنگی سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر در ارتباط اردوهای هجرت سه اظهار داشت: به یاری خداوند سبحان و با همراهی، همکاری مسئولان در صدد هستیم با آغاز فعالیت‌های بسیجیان در قالب اردوهای هجرت سه کار ساخت مستند تلویزیونی بسیج سازندگی را آغاز کنیم.
وی افزود: در این مستند ما به ثبت و ضبظ عملکرد و فعالیت‌های بسیجیان در عرصه‌های عمرانی، آبخیزداری و… میپردازیم.
مدیر اطلاع‌رسانی روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) با بیان اینکه استان بوشهر در انجام پروژه‌های بسیج سازندگی تاکنون خوب درخشیده، تصریح کرد: بر ما تکلیف است که در ارتباط با انعکاس مطلوب رسانه‌ای این همه مجاهدت و تلاش شبانه روزی بسیجیان از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.
رضایی‌نژاد به اهمیت تهیه مستند تلویزیونی از فعالیت‌های بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: ما با این کار فرهنگی زمینه‌های همه‌گیر شدن اردوهای هجرت سه را برای سازندگی و محرومیت‌زدایی در جای جای میهن اسلامی فراهم می‌کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد با همراهی و همدلی مسئولان در جهت تحقق این امر مهم برای انعکاس مطلوب ایثارگری‌های بسیجیانی که بدون هیچ چشم داشتی در شرایط آب و هوانی نامساعد استان بوشهر در فصل تابستان پا به عرصه اردوهی جهادی می‌گذارند، بیش از پیش کوشا باشیم.
این مسئول با اشاره به اهمیت کار بسیج سازندگی یادآور شد: بسیج سازندگی می‌تواند برای تحقق نام امسال (جهاد اقتصادی) با اجرای طرح‌های اساسی و زیربنایی گام‌های موثر و اساسی بردارد.
مدیر اطلاع‌رسانی روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) متذکر شد: کیفیت و سرعت عمل اجرای طرح‌ها و دقت در اجرای کارها توسط بسیج سازندگی درحد بالایی است که بسیج سازندگی از این حیث الگوست.
وی توجه به امور فرهنگی در اردوهای بسیج سازندگی را لازم دانست و اذعان داشت: در طرح‌های هجرت با وجود آنکه مبنای کار طرح‌های عمرانی است، اما توجه به کارهای فرهنگی در حدبالایی است.