- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تاکید بر ارائه خدمات مطلوب و رفع مشکلات جایگاه ها

“عسلویه نیوز” فرماندار شهرستان عسلویه بر ارائه خدمات مطلوب و رفع مشکلات جایگا های عرضه سوخت شهرستان تاکید کرد.سوخت [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی فرماندار شهرستان عسلویه با بیان اینکه هدفمندسازی یارانه‌ها گامی در راستای توسعه عدالت اجتماعی است اظهار داشت: مردم بهتر از همه می‌توانند مدیریت امور اقتصادی خانواده خود را انجام دهند و در واقع هدفمندسازی یارانه‌ها گامی مهم در راستای شکوفایی اقتصادی کشور است که باوجود مشکلات قابل پیش‌بینی مورد تایید مردم قرار گرفته است و مردم حمایت‌های خود را با همراهی و پیروی از این قانون تاکنون اعلام نموده اند.

وی افزود: برخی از خدمات دولت بعنوان ویترین خدمتگزاری به نظام بحساب می آید که اگر در این خصوص دقت و حساسیت نداشته باشیم در صورت بروز هرگونه مشکل با ناامیدی و نارضایتی مردم مواجه خواهیم شد.

حسن اسماعیلی به مشکلات موجود در جایگاه های عرضه سوخت شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: عرضه صحیح سوخت امروزه یکی از مهمترین برنامه های مسئولین بوده که سعی می نمایند با فعال کردن کمیته های سوخت در مراکز استان ،شهرستان و بخش زمینه را برای تخلفات  و قاچاق سوخت کاهش دهند و تمامی مسئولین امر باید در این زمینه همکاری کنند.

فرماندار عسلویه افزود : اگر جایگاهی مواد سوختی نداشته باشد  و رانندگان خسته و نیازمند سوخت به این جایگاه ها برسند تمامی خدمات مسئولین تحت الشعاع قرار می گیرد و خاطره نامطلوبی در اذهان آنها ایجاد می شود که جا دارد هم شرکت پخش و هم شهرداری ها که متولیان جایگاه های سوخت هستند در این زمینه اقدامات لازم در جهت رفع معایب موجود اقدام کنند.

حسن اسماعیلی به مشکلات سوخت بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: مواردی که زحمتکشان بخش کشاورزی در رابطه با تامین سوخت دستگاه های خود دارند با شناسایی و ساماندهی آنها از طریق جهاد کشاورزی و با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی مشکلات آنها نیز هر چه سریعتر مرتفع شود.انتهای پیام/م.ج