- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

احمد گزی: دست ازتخریب باشگاه شاهین بوشهر بردارید

عسلویه نیوز” احمدی گزی دراین بیانیه که روی پایگاه رسمی اطلاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین پارس بوشهر منتشر شده آورده است: ممکن است چند مدتی روح خودخواهی خود را ارضا کنید، اما به خدا تاریخ شما را لعن خواهد کرد.
وی افزوده است: اعتقاد دارم که سکوت بهترین گزینه برای کسانی است که قصد به چالش کشیدن شاهین عزیز را دارند، در مواقع حساس به جای هم اندیشی و همکاری وارد حواشی نابجا شده و حتی حاضر نیستند و یا بهتر بگویم شهامت آن را ندارند که نام واقعی خود را ببرند.
گزی در این بیانیه اضافه کرده است: ثابت کرده ام که شاهینی هستم و همیشه در شرایط سخت خود را فدا کرده و شاهین را نجات داده ام و قصد به رخ کشیدن هیچ مطلبی را ندارم، نمی دانم چگونه رفتار کنم که دلشان خنک شود، ورود می کنم، ایراد می گیرند، کنار می رویم، ایراد می گیرند، حرف می زنیم ، ایراد می گیرند، حرف نمی زنیم ، ایراد می گیرند.
رییس هیات موسسان باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین پارس بوشهردر بیانیه خود نوشته است: جالب اینکه کسانی سخنگوی یک روند پوسیده شده اند که شاهینی نیستند و حتی در تمام طول عمر ورزشی خود، یک بارهم پیراهن این تیم را به تن نکرده اند، اما باز نصیحت می کنم بگذارید این کشتی به ساحل رسیده، برای ورود به اقیانوس تجهیز شود، آن را بازسازی کنید، نه کف آن را سوراخ کنیم.
گزی افزوده است: ممکن است چند مدتی روح خود خواهی خود را ارضا کنید اما به خدا تاریخ شما را لعن خواهد کرد.
وی تاکید کرده است: دست هرکس را که قصد دارد به شاهین عزیز کمک کند، می فشارم و هر کس را که قصد تخریب دارد رسوا می کنم آن قدر مدرک خیانت به باشگاه را دارند که در صورت لزوم برای افکارعمومی بر ملا خواهم کرد ولی باز عاجزانه می خواهم بخاطر خدا، بخاطر بوشهر، بخاطر شاهین دست از تخریب بردارند.
مدیرعامل سابق باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین پارس بوشهر اخیرا در مصاحبه ای با یکی از سایت های خبری در پاسخ به اظهارات احمد گزی رییس هیات موسسان باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین پارس بوشهرکه در برنامه نشان سیمای مرکز بوشهر مطالبی درمورد بدهی های به جای مانده از دوران مسوولیت مدیرعامل سابق این باشگاه و قراردادهای برخی بازیکنان این تیم مطرح کرده بود گفته است: بدهی های باشگاه شاهین مربوط به قبل از مسوولیت من در این باشگاه بوده است.
مجید حسینی کنگانی افزوده است: برخی اعضای هیات موسسان زمانی که تیم شاهین در لیگ دهم با خطر سقوط مواجه شد
خواستند با پرداخت پول به رمال ها شاهین را در لیگ نگهدارند که با مخالفت من مواجه شدند.
وی همچنین در این مصاحبه مطالب دیگری در مورد بدهی های باشگاه شاهین، همکاری نکردن مسوولان اجرایی استان بوشهر و قراردادهای بازیکنان مطرح کرده است.