- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

گردشگری صنعتی در عسلویه توسعه می‌یابد

“عسلویه نیوز” شهردار عسلویه از توسعه گردشگری صنعتی در عسلویه خبر داد.علی ماندگار [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” علی ماندگار بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمران شهری بندر عسلویه اظهار داشت: عسلویه در کنار تاسیسات عظیم نفت و گاز از جاذبه‌های ارزشمند توریستی و گردشگری نیز برخوردار است و تقویت این جاذبه‌ها مورد توجه مدیریت شهری عسلویه قرار دارد.

وی افزود: در سال جاری توجه بسیار زیادی بر توسعه گردشگری و توریسم داشته‌ایم و مسئولان استانی و شهرستانی نیز همکاری و تعامل خوبی در این زمینه داشته و دارند.

شهردار عسلویه از توسعه گردشگری صنعتی در عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: با توسعه گردشگری صنعتی در این بندر شاهد جذب تعداد زیادی گردشگر و توریست خواهیم بود.

ماندگار تصریح کرد: ایجاد اماکن اقامتی و همچنین راه‌اندازی رستوران و سایر اماکن رفاهی برای مهمانان و گردشگران مورد تاکید شهرداری قرار دارد و امیدوار هستیم به نتیجه مطلوبی برسیم.

وی یادآور شد: راه‌اندازی تورهای گردشگری در پاییز و زمستان سال جاری و همچنین در نوروز سال آینده مورد توجه است و باید برای این مهم برنامه‌ریزی کنیم.

شهردار عسلویه گفت: عسلویه دارای ظرفیت بالایی برای پیشرفت است و باید کاری کنیم که مردم این بندر هیچ گونه کمبودی از نظر امکانات تفریحی و رفاهی نداشته باشند.

ماندگار افزود: تعداد زیادی پروژه عمران شهری در این بندر در دست اجراست که با تامین به موقع اعتبارات شاهد تکمیل و بهره‌برداری از آنها خواهیم بود.