- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

حذف قانون معافیت حوزه های صنعتی و تخصیص اعتبارات عوارض الایندگی

“عســلویــه نیــوز” فرماندار عسلویه از حذف قانون معافیت حوزه های صنعتی و تخصیص اعتبارات عوارض الایندگی به شهرستان خبر داد.شورای اداری [1]

به گزارش خبرنگار “عســلویــه نیــوز” حسن اسماعیلی  فرماندار شهرستان عسلویه در دومین جلسه شورای اداری شهرستان عسلویه در سال ۹۴ که با حضور مدیر کل بازرسی، حقوقی و رسیدگی به شکایات استانداری بوشهر و کلیه اعضای شورای اداری شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: در ارتباط با سیاست های خارجی، اولویت دولت تدبیر و امید در حوزه های هسته ای توفیقی حاصل شود با راهنمایی و ارشادات مقام معظم رهبری که قطعا پشت این مذاکره ها قرار دارد محصول تلاش های همه ارکان دولت و نظام خواهد بود.

اسماعیلی افزود: در حوزه داخلی کشور کنترل تورم در اولویت دولت تدبیر و امید قرار دارد بطوری که شیب افزایش قیمت همانند قبل نیست و به صورت ثابت نرخ ارز باقی مانده است.

فرماندار عسلویه در ادامه به موضوع برداشتن قانون معافیت حوزه های صنعتی اشاره کرد و اظهار داشت: عوارض الایندگی در هفته گشته توسط مجلس ابلاغ شد و انتطار این است که اعتبارات بسیار خوبی از ناحیه عوارض آلایندگی به این شهرستان اختصاص یابد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان فرصت بسیار غنیمتی است که مدیران و دستگاه های اجرایی با حضور در بین مردم بخصوص در مساجد از خدمات صورت گرفته به مردم اطلاع رسانی نمایند و این مسئله مورد تاکید دولت تدبیر و امید و شخص استاندار است که امید داریم در این ماه عزیز رسالت خود را به خوبی در مقابل مردم انجام دهیم.

وی افزود: مسئولین دستگاه های اجرایی در برابر انتقادات مردم صبر داشته باشند و انتقادات و پیشنهادات مردم را با جان و دل قبول نمایند.انتهای خبر/م.ج