- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برای خدمت صادقانه به مردم عسلویه آمده ام

“عسلویه نیوز” نادری در جمع شوراهای شهرستان عسلویه دلیل آمدن خود را خدمت صادقانه مطرح کرد.نادری [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری فرماندار شهرستان عسلویه ضمن عرض خیر مقدم به اعضای شوراهای اسلامی این شهرستان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی اظهار داشت: از صمیم قلب خوشحالم که خداوند توفیقی دوباره به اینجانب داده است تا به مردم شریف و مهربان شهرستان عسلویه خدمت نمایم و صراحتاً اعلام می کنم آمده ام به مردم خدمت کنم نه ریاست.

وی افزود: به صراحت اعلام میکنم که به هیج عنوان وارد حاشیه نخواهم و از تمامی ظرفیت های و اختیارات خود جهت رفع مشکلات و ایجاد امنیت و آرامش و زنده کردن امید در بین مردم استفاده کنیم.

وی با اشاره به خدمت گزاری مجموعه فرمانداری به مردم افزود: بنده و همه همکارانم در فرمانداری در همه ایام در خدمت مردم هستیم ضمن اینکه دفتر فرماندار همیشه به روی مردم باز است.

فرماندار عسلویه افزود: ما باید شکر گزار خداوند یکتا باشیم که محل مراجعه مردم هستیم و این فرصت فراهم شده است تا بتوانیم به این ملت مسلمان و محبوب خدمت کنیم و با یاری خداوند گره ای از مشکلات آنها برداریم.

وی بیان داشت: امر اشتغال یکی از اولویت های ماست و برنامه ای کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت برای حل این مسئله داریم و در این راه به همکاری همگان نیازمندیم.انتهای خبر/م.ج