- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

آغاز پذیرش استخدامی ۱۷۵ نفر در پارس جنوبی

مراحل جذب ۱۷۵ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران با دعوت از سهمیه های شرکت نفت و گاز پارس آغاز شد.

به گزارش عسلویه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، ۱۷۵ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت ملی نفت به منظور پذیرش و آغاز همکاری در شرکت نفت و گاز پارس در جریان مراحل نهایی اداری و توجیهی قرار گرفتند.

این دومین مرحله جذب نیروی انسانی در شرکت نفت و گاز پارس در سال جاری محسوب می‌شود . پیش از این ۶۳ نفراز واجدین شرایط استخدام فارغ التحصیلان رشته های فنی دانشگاه صنعت نفت ،  در اردیبهشت ماه سال جاری به جمع کارکنان پارس جنوبی پیوستند. پذیرفته شدگان جدید شامل ۱۷۵ نفر از فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد در رشته های برق ،مکانیک، صنایع، نفت، حقوق ، اقتصاد و حسابداری هستند که تعدادی از آنان هم اینک دانشجویان دوره دکترا میباشند.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت نفت و گاز پارس گفت: فارغ التحصیلان جذب شده جدید شامل آن دسته از افرادی هستند که در آزمون سراسری استخدام در شرکت ملی نفت ایران و نیز مصاحبه علمی آن مورد پذیرش قرار گرفته اند.

محمد سعید گرجی با اشاره به اینکه پذیرش شدگان جدید عمدتاً از فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاههای کشور هستند ، اعلام کرد: ۱۷۵ نفر ورودی جدید با هدف حضور در منطقه عملیاتی پارس جنوبی همکاری خود را به زودی آغاز خواهند کرد.

رئیس امور کارکنان شرکت نفت و گاز پارس نیز در این باره گفت:نیروهای انسانی جدید در قالب طرح باز آرایی ساختار نوین شرکت ملی نفت ایران به استخدام شرکت نفت و گاز پارس در می‌آیند.

 

بهنام لطیفی افزود: تمام پذیرفته شدگان اعم از ممتازین و غیره طی ۶ ماهدر منطقه عملیاتی عسلویه تحت آموزشهای استاندارد مصوب در صنعت نفت قرارخواهند گرفت تا پس از آن ، مجوز ورودآنان  به حوزه های عملیاتی صادر شود.

به گفته وی ،  این گروه ابتدا در قالب قرارداد پیمانی به مدت ۶ ماه همکاری می‌کنند و پس از این دوره مراحل نهایی استخدام رسمی آنها آغاز خواهد شد.

طی ۳ماه گذشته بیش از ۲۳۰ نفر از فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد دانشگاههای داخل کشور در رشته های مورد نیاز طرحهای گازی پارس جنوبی به شرکت نفت و گاز پارس پیوسته اند.

 

عسلویه نیوز /

از این همه استخدام هایی که صورت میگیرد چیزی نصیب فارغ التحصیلان بخش عسلویه نمی شود ؟
پس مصوبه استخدام ۵۰ درصد نیروهای بومی چه میشود ؟ یا اینکه  کلمه فارغ التحصیلات ممتاز بهانه ای شده جهت دور زدن این مصوبه .
 از مدیر عامل محترم شرکت نفت و گاز پارس تقاضا داریم این موضوع را پیگیری نماید و حداقل حقوق جوانان این منطقه را که از آنها دریغ  ننماید.