🔰هفته دولت فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردها و عملکرد دولت است
تاريخ ارسال خبر : 29 ژوئن 2022 | ساعت 20:31 | کد خبر: 37171 | sv307 | چاپ این مطلب

🔰عسلویه نیوز؛ فرماندار عسلویه هفته دولت را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردها و عملکرد دولت دانست.

✍🏻به گزارش پایگاه خبری عسلویه نیوز؛ سید علی هاشمی فرماندار شهرستان ،ضمن تبریک میلاد باسعادت امام موسی کاظم (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: این دو شهید والامقام نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار کشور هستند.
🔻نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: در طول یکسال از دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی، اقدامات موثر ، زیربنایی و خدمات زیادی در سطح ملی و شهرستان از جمله مدیریت سلامت کشور و واکسیناسیون سراسری کرونا، اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها ، تقویت سیاست و تجارت با همسایگان ، نهضت ملی مسکن به مردم ارائه شد و هفته دولت فرصتی مناسب برای تبیین فعالیت ها و دستاوردها و عملکرد دولت است.

🔻ایشان با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت های ارتباطی و رسانه ای برای آگاهی سازی و تبیین عملکردها به مردم ، تصریح کرد : مدیران باید برای استفاده از این فرصت برنامه ریزی لازم داشته باشند و خدمات نظام اسلامی و دولت به نحو احسن به مردم اطلاع رسانی نمایند.
🔻هاشمی در ادامه سخنانش با تاکید بر انجام برنامه های فرهنگی در ایام هفته دولت و با بیان اینکه در هفته دولت تعدادی از پروژه ها با حضور مقامات استانی و شهرستان،افتتاح و یا شروع عملیات اجرایی خواهد شد و در آینده تعداد و رقم دقیق اعتبارات آن اعلام می گردد ،اظهار داشت : مدیران دستگاه ها می بایست لیست پروژه های قابل افتتاح و یا کلنگ زنی در هفته دولت را به فرمانداری اعلام و نظارت دقیق جهت رفع نواقصات احتمالی آنها داشته باشند .
🔻در پایان مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند و تصمیمات لازم اتخاذ شد./حسین محمدی زاده
————————————————
🌐 » به عسلویه نیوز بپیوندید
https://chat.whatsapp.com/Eb53tXtyqRn1kklbAVQCVw
🌐 » با عسلویه نیوز همراه باشید.
‏http://t.me/assaluyehnews
🌐 » به اینستگرام عسلویه نیوز بپیوندید
http://instagram.com/assalouyehnews


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ